Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kangaskappaleet maksullisia? Normaalia?

Vierailija
20.02.2013 |

Olin hiukan hämilläni erään lastentarvikeliikkeen toiminnasta. Olin tilaamassa heiltä yli 350e arvoiset verhot lastenhuoneeseen, mutta koska kyseistä verhoa ei ollutkaan saatavilla (vaikka piti olla), pyysin saada koepalan saatavilla olevista parista muusta mallista. Noh, sain sitten sellaiset erittäin pienet tilkkupalat, joista ei edes selviä koko kangaskuvio, ja josta ei missään olosuhteissa voisi ommella yhtään mitään. Ja näistä paloista veloittivat 50 senttiä. Eihän se todellakaan paljoa ole, mutta jotenkin vaan ihmettelin. Taidan jättää verhot tilaamatta ko paikasta, luulisin että edullisempiakin kangaskauppoja on olemassa. Itseäni alkoi pikkuisen ärsyttämään tuollainen ahneus, pienestä voi näköjään olla kiinni että haluaako alkaa asiakkaassuhteeseen jonkin firman kanssa vaiko ei.

Koska en itse juurikaan ompele, mietin vain että onko tuollainen koepaloista veloittaminen ihan normaalia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ole veloitettu, mutta ne koepalat on tosiaan olleetkin jotain 2x5 cm suikaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme