Ystäväni eivät ymmärrä minua
Mä oon 12v tyttö. Oon pikkuhiljaa tajunnu, et kaks mun hyvää kaveria, tai ainaki kaks kaveria joitten kaa hengaan eniten, ei ookkaan mulle niin hyviä kavereita. Haluaisin todellakin olla niitten kaveri, jos ne ymmärtäis mua edes vähän. Mutta ei ymmärrä. Ne saattaa sanoa mulle todella ilkeitä ja sydämeen sattuvia asioita, mutta niitten mielestä se on vaan läppää. Jos mä kiusoittelen niitä ihan pikkusen, niin ne saattaa sanoa että mä oon ilkeä ja sanoa että ei puhu mulle yhtään sen päivän aikana. Senkin ne vaan sanoo läpällä, mutta ne ei oikeesti puhu mun kaa sen päivän aikana. On monta kertaa itkenyt itseni uneen. Ja jos ne on jotain mieltä, ja mä en oo samaa mieltä ja sanon sen, niin saattaa kattoa mua paheksuvasti jne. Ja ne myös kailottaa tosi monesti että ne kaks on parhaita kavereita, ja jättää mut monesti yksin ja on kahdestaan. Ja me ollaan monesti kolmistaan ryhmässä jos meidän pitää koulussa tehä joku ryhmätehtävä, mutta sitten ne ei osallistu siihen vaan ne pelleilee kahdestaan. Ja jos me pelataan jotain peliä, ja jompikumpi rikkoo jotain sääntöä niin se on ihan ok niille, mut jos joku muu ryhmän jäsen rikkoo jotain sääntöö niin se on ihan kamalaa! Ja joo, ne heittää tosi hyvää läppää ja ne on semmosia läppiä mistä mä tykkään, mutta useimmiten ne on tollasia miten mä just sanoin.