Uskomatonta miten hölmö vaimo... Soitti aamulla, ettei auto käynnisty...
"Auto ei käynnisty ja kojelaudalla on kuva, jossa ukko istuu paskalla"
Minä siihen "Mitä ihmettä, ukko istuu paskalla?"
"Juu, auto ei käynnisty ja kojelaudalla kuva jossa joku mies istuu paskalla, laitan sinulle kuvan siitä"
Ja tässä se kuva...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olihan toi ihan hauska vitsi kun sen ekaa kertaa kuuli, mutta on aika noloa esittää vauvapalstalla vanhoja vitsejä ominaan.
Hassua, miten vitsistä tulee heti vanha, jos sen on kuullut aiemmin. Mutta maailmaan kuitenkin syntyy päivittäin miljoonia ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet yhtään vitsiä.
Päivittäin syntyy myös miljoonia ihmisiä jotka eivät ole nähneet pyramideja. Ei se tarkoita etteikö ne olisi vanhoja.
Mikä kenenkin mielestä on vanha.
Itse kyllä veikkaan, että muinaiset egyptiläiset eivät ole kertoneet toisilleen tuota vitsiä.
Paljon mahdollista. Käännösten perusteella muinaiset hautakammiot olivat täynnä yliopisto vs amk -väittelyitä
ohis
vaimo: tota auto ei käynnisty
mies: jaa miksei
vaimo: vettä virranjakajassa
mies: saatat olla oikeassa, missä auto on niin hinataan se korjattavaksi
vaimo: keravanjoessa...
Vierailija kirjoitti:
Joo olihan toi ihan hauska vitsi kun sen ekaa kertaa kuuli, mutta on aika noloa esittää vauvapalstalla vanhoja vitsejä ominaan.
Tämä oli mulle, 45-vuotiaalle naiselle, ensimmäinen kerta, kun kohtasin tämän vitsin. Ei tosiaan ole koskaan osunut missään silmiin tai kukaan ei ole kertonut. Ja kyllä, nauratti hieman.
No en ollut kyseinen tyyppi mutta tuohan on kielikuva, vitsi on jo vanha niin samaa mieltä, faaraotkin nauravat partaansa kun vanhaa vitsiä tuodaan omana juttuna