Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUTAN superdieetissä!

Vierailija
20.02.2013 |

On Tuksun näköinen nainen, mutta ei nin lihava.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tyyppi! Ei mennyt punnituksiin sinne kamalaan halliin, eikä Bulli päässyt latelemaan kommenttejaan.

Vierailija
2/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Martzu vaikutti todella symppikseltä naiselta. Näytti oikeasti upealta laihduttuaan, noi jalat kelpaisi mullekin.

Diggaan myöd Juttaa, taitaa olla oikeasti ihan kiva nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vain erikoisjakso Jutalle ja sen kaverille. Naisen kasvot eivät kokeneet suurta muutosta, mutta vartalo hoikkeni.

Minua tuo ystävyys ja ilo ei koskettanut, se tuntui pinnaliselta roolilta. Aidompi näky olisi se punaviinipullon ääressä yksin istuva leski, jolla on paljon psykosomaattisia sairauksia, alatikolotuksia, sähköallergiaa, univaikeuksia, fibromyalgia, tykytyksiä ja sitä voisi taas lääkitä uudella viinipullolla.

Vierailija
4/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta loistava esimerkki mysö av-mammoille: vaikka on mies kuollut ja tekisi mieli vaan maata sohvalla, niin silti voi itselleen tehdä jotain, eikä keksiä tekosyitä! Mukavan oloinen nainen.

Vierailija
5/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 08:43"]

Minusta loistava esimerkki mysö av-mammoille: vaikka on mies kuollut ja tekisi mieli vaan maata sohvalla, niin silti voi itselleen tehdä jotain, eikä keksiä tekosyitä! Mukavan oloinen nainen.

[/quote]

Kuinka paljon antaisit aikaa suremiselle sohvalla, jos oma puolio tai lapsi kuolee? Olisiko viikko sopiva aika ja sitten olisi lähdettävä kahvakuulaamaan, hiihtämään ja tsempaamaan? Muistat varmasti itse olla lamaantumatta, jos kohtaat joskus ongelmia. muuten sinusta voi tulla AV-mamma. Nythän olet kai ihan vaan satunnaisesti ohi kulkeva urheilullinen, kaunis ja rikas ihanan iloinen ikiliikkuja!

Vierailija
6/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 08:43"]

[/quote]

Kuinka paljon antaisit aikaa suremiselle sohvalla, jos oma puolio tai lapsi kuolee? Olisiko viikko sopiva aika ja sitten olisi lähdettävä kahvakuulaamaan, hiihtämään ja tsempaamaan? Muistat varmasti itse olla lamaantumatta, jos kohtaat joskus ongelmia. muuten sinusta voi tulla AV-mamma. Nythän olet kai ihan vaan satunnaisesti ohi kulkeva urheilullinen, kaunis ja rikas ihanan iloinen ikiliikkuja!

[/quote]

Äläpä lässytä. Olihan tuokin nainen maannut ja surrut, mutta ei tehnyt sitä loppuikäänäs. Tällä palstalla väitetään paljon helpompiakin asioita esteeksi laihduttamiselle, joten turhaa siellä iniset. Vai mikä on sun tekosyysi?

Vierailija
7/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Jutasta kanssa ja voitteko kuvitella myös Mentulasta! :) Jopa kehonrakennus on alaknut kiehtomaan...hmm...

Vierailija
8/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äläpä lässytä". Opettele sinä kyätöstapoja. Mä olen mielummin läski(Jota toellisuudessa en ole) kuin tuollainen juntti joka puhuu toisille ihmisille tuohon sävyyn. Et taida tietää isoista ngelmista yhtään mitään. Kyllä se elämä sinuakin vielä kohtelee, ehkäpä sitten opit empaattisemmaksi.

Vierailija
9/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:00"]

"Äläpä lässytä". Opettele sinä kyätöstapoja. Mä olen mielummin läski(Jota toellisuudessa en ole) kuin tuollainen juntti joka puhuu toisille ihmisille tuohon sävyyn. Et taida tietää isoista ngelmista yhtään mitään. Kyllä se elämä sinuakin vielä kohtelee, ehkäpä sitten opit empaattisemmaksi.

[/quote]

Ei tässä ole empaattisuudesta kyse, vaan siitä, että moni puolustelee itselleen lihomista sillä, että ei pysty asialle mitään. Kun kuitenkin pystyy, jos vaan haluaa. Muut syyt ovat tekosyitä. Jokaisella on elämässään vastoinkäymisiä ja on ihan itsestä kiinni pitääkö niitä hyvänä syynä jäädä sohvalle makaamaan vai ei.

Vierailija
10/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äläpä lässytä"?

Joo, ei ole minkäänlaista mielenkiintoa jäädä kuuntelemaan julistuksiasi siiä missä ajassa kriisit on käytävä läpi ja minkä verran elämässä voi traumatisoitua. Kun kahvakuula ja maratoni ratkaisee kaiken, meillä ei ole keskusteltavaa. Omaa elämääni en myöskään avaa kaltaisellesi.

Hörppää nyt protskupirtelösi ja painu lenkille, pylly leviää palstan äärellä! Hopi hop

Vierailija
11/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:07"]

"Äläpä lässytä"?

Joo, ei ole minkäänlaista mielenkiintoa jäädä kuuntelemaan julistuksiasi siiä missä ajassa kriisit on käytävä läpi ja minkä verran elämässä voi traumatisoitua. Kun kahvakuula ja maratoni ratkaisee kaiken, meillä ei ole keskusteltavaa. Omaa elämääni en myöskään avaa kaltaisellesi.

Hörppää nyt protskupirtelösi ja painu lenkille, pylly leviää palstan äärellä! Hopi hop

[/quote]

Olen lenkkini jo aamulla tehnyt. Taisi kolahtaa arkaan paikkaan?

Vierailija
12/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo vastaaja, mutta mulla vissiin kolahti arkaan paikkaan: puolison kuolema on yksi elämän musertavimpia asioita, ei ehkä ihan "vähään aikaan" oo jotkut laihdutukset ja urheilut ykkösenä mielessä. Jos et itse ole tätä kokenut niin kannattaa luultavasti olla aiheesta hiljaa.

Vierailija
13/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääsi itku ohjelmaa katsoessa. Olen NIIN kateellinen. Itse vasta toisen viikon lopulla tällä Jutan Superdieetillä ja viime (perjantai) punnituksessa painoa lähtenyt vain -0,5 kg. Kun tämä nainen laihtui kahdessä viikossa 2.4 kiloa!!

Mä en tajua

Vierailija
14/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:59"]

En ole tuo vastaaja, mutta mulla vissiin kolahti arkaan paikkaan: puolison kuolema on yksi elämän musertavimpia asioita, ei ehkä ihan "vähään aikaan" oo jotkut laihdutukset ja urheilut ykkösenä mielessä. Jos et itse ole tätä kokenut niin kannattaa luultavasti olla aiheesta hiljaa.

[/quote]

Tuo ohjelman nainen rupesi siitä huolimatta huolehtimaan itsestään, joten mikä tässä on sun ongelmasi?

Vierailija
15/18 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 09:59"]

[/quote]

Jutta on itsekin menettänyt miehensä alle 30-vuotiaana! Lapsi taisi olla 10 kk vanha tuolloin.

Vierailija
16/18 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että iso ero tulee, kun hoikistuu ja elämäntavat paranee. Rankkaa ollut hänellä ja symppiksen oloinen ihminen. Tsemppiä Martsu!

Vierailija
17/18 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin, Tuksu onkin paljon nuorempi.

Vierailija
18/18 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole lihavaa nähnytkään?