Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla ahdistelija

Vierailija
01.03.2019 |

En kestä, voi olla, että yksi mies kokee minut ahdistelijaksi.
Näen häntä säännöllisesti tavallaan töiden kautta. Heti ensinäkemältä halusin häntä aivan järkyttävästi ja ajan mittaan ihastuin. Mies huomasi sen kyllä ja tuntui naureskelevan ihastukselleni. Hän on harrastanut kevyttä flirttiäkin välillä, joten ajan mittaan ajattelin, että hän ehkä pitäisi minusta edes vähän.
Olemme saman ikäisiä ja ulkonäöltä varmaan samantasoisia, mies on komea ja minua pidetään kauniina. Rohkaistuin sitten kertomaan miehelle, että tunnen häneen vetoa ja että toivottavasti se ei ole haitannut häntä. Mies reagoi aika neutraalisti ja kohteliaasti. Hän sanoi huomanneensa sen mitä tunnen ja "pitävänsä minua hymyileväisenä ihmisenä". (Mitä lie se tarkoittaa?)
Sen jälkeen kohdatessamme hän on käyttäytynyt todella kylmästi ja melkein vihaisen oloisesti, eikä enää ole hakeutunut seuraan. Hän ilmeisesti ei sitten ollut kiinnostunut ja taitaa pitää minua nyt harmillisena ahdistelijana. Hirveä olo. Mitä mieltä olette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei ole kiinnostunut.

Ala katselemaan jotain toista.

Vierailija
2/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pitänyt sun kanssa naureskelua vaan päivää piristäneenä flirttinä, ja nyt kun selvisi että sä oot oikeasti ihastunut, kokeekin olonsa pettyneeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko pitänyt sun kanssa naureskelua vaan päivää piristäneenä flirttinä, ja nyt kun selvisi että sä oot oikeasti ihastunut, kokeekin olonsa pettyneeksi?

Luultavasti näin.

Pelkään hänen kokevan minut kiusankappaleeksi nyt.

Ap

Vierailija
4/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan suhtautumaan asiallisesti ja kyllä se siitä sitten aikaa myöten. Mies nyt varmasti yrittää viestittää sitä kiinnostuksen puutetta. Rauhoittuu kun havaitsee että elämä jatkuu normaalina. Ala tosiaan katsella muita.

Vierailija
5/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei harrasta mitään "päivää piristävää flirttiä" tai muita vastaavia typeryyksiä, jos eivät ole "kiinnostuneita".

M

Vierailija
6/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut tai sitten hänellä on jo suhde jonkun muun kanssa. Kaikki eivät myöskään halua suhteeseen työkuvioista tutun kanssa, sillä siitä saattaa seurata myöhemmin hankaluuksia. Miehen vastaus sinun ilmaistessasi kiinnostuksesi oli niin diplomaattinen kuin mahdollista. Siinä oli mukana kehua niin, että torjunta ei kävisi liikaa itsetuntosi päälle, mutta kuitenkin hän toi esille, ettei halua ryhtyä mihinkään kanssasi. Jos mitään halua läheisempään tuttavuuteen olisi, olisi mies sen ilmaissut.

Luulen, että huomaamattasi edelleen tuijottelet miestä ja hössötät hänen seurassaan, ja hän kokee olonsa kiusaantuneeksi. Siksi hän välttelee seuraasi ja on muuttanut käytöstään tietoisen viileäksi.

Vierailija
7/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei harrasta mitään "päivää piristävää flirttiä" tai muita vastaavia typeryyksiä, jos eivät ole "kiinnostuneita".

M

Ei eivät vai? No sitten meidän töissä suurin piirtein kaikki miehet ovat kiinnostuneita melkein kaikista naisista :D

Vierailija
8/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Oon raksa-appari, enkä jaksa uskoa että jokainen ympärilläni työskentelevä mies olisi minusta, nelikymppisestä perheenäidistä paskaisissa haalareissa ja meikittömänä kiinnostunut. Silti juttu lentää puolin ja toisin pitkin työpäivää.

N

Vierailija
9/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta! Suhtaudu häneen viileän kohteliaasti. Et ole hävinnyt mitään.

Vierailija
10/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Eivätkö muka?

Minusta minulle on tehty niin, että mies on flirttaillut ja kiusoitellut, mutta ei ole ollut kiinnostunut muusta.

Vierailija
11/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään oikeasti olevani vähän ahdistelija. Nimittäin en pysty lopettamaan kuolaamasta sitä miestä. Ei-ahdistelija lopettaisi katselemasta häntä nyt, mutta en vaan pysty. Olisin ollut oikein tyytyväinen pelkkään satunnaiseen seksiin ja nyt mietin, luuleeko mies, että haluaisin hänestä enemmän, oikeaa suhdetta ja sen takia muuttui torjuvaksi. On siis aivan kynnysmattomainen olo ja mietin, että olisi ehkä pitänyt heti tarjoutua selkeästi seksiin ilman sitoumuksia, että ehkä mies ymmärsi asian väärin.

Säälittävää ja vähän creepy, tiedän.

Ap

Vierailija
12/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailmasta miehet lopu. Enkä muutenkaan ymmärrä jotain ensisilmäyksellä rakastumista.

Vierailija
13/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maailmasta miehet lopu. Enkä muutenkaan ymmärrä jotain ensisilmäyksellä rakastumista.

Ei sitä ymmärrä sittenkään, kun se kohdalle sattuu, mutta silti joskus käy niin.

Vierailija
14/14 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinoat miehet, joihin olen koskaan rakastunut, niin se on tapahtunut ensosilmäyksellä. Heitä on hyvin vähän eli luultavasti kuluu seuraavat 10 vuotta, ennen kuin tapaan seuraavan. Olen jotenkin poikkeuksellinen valikoiva luonnostani ja minun on vaikea kokea lähes ketään haluttavana. Ne joota haluan, ovat siis hyvin harvassa ja tunnistan heidät ensisilmäykselöä. Varsinaista henkistä rakkauttahan se ei ole, vaan fyysistä kemiaa. Se on harvinaista ja siksi olen nyt kykenemätön luovittamaan, vaikka tiedän, että pitäisi.

Ap