Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAIHDUTTAJAT! Missä vaiheessä pömppis lähti häviämään?

Vierailija
20.02.2013 |

Oon nyt laihdutellu pari kuukautta ja hyvin on mennyt. Kiloja on tippunut reilusti, ja farkkukokokin on pienentynyt. Myös tissit ovat lähes hävinneet ja kaikki rintsikat on liian isoja :D

MUTTA! Pömppis ei vaan katoa, ei sitten millään. Se on kyllä pienentynyt ihan hitusen, muttei todellakaan samassa suhteessa muuhun kroppaan. Turhauttaa!

Missä vaiheessa laihdutusta muilla on lähtenyt pömppis sulamaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi karppaus sitten vaikuttaa niin eri tavalla? Eikö laihduttaessa sen rasvan pitäs palaa aina tasasesti, itelle on ainakin saarnattu ettei vaan yhtä kohtaa voi laihduttaa :D

Vierailija
2/8 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii se on että jotkut tosiaan luule,että siihen voi vaikuttaa mistä rasva lähtee, mutta ei siihen oikeasti voi, perimä vaikuttaa siihen mihin rasva kerääntyy ja mistä lähtee,paitsi: alkoholi keräännyttää rasvaa etenkin vatsan alueelle ja siten alkoholista kokonaan pidättäytyminen vähentää vatsarasvaa. Samoin liikunnalla ei voi valita mistä lähtee paitsi: on todettu että juoksemalla vatsarasva pienenee tehokkaimmin. Eli ehkä muukin aerobinen liikunta.

Minä olen laihduttanut sekä karppaamalla,että painonvartioissa ja ei mitään eroa tuloksissa.
Nyt olen protannut ja vähentänyt hiilarit ja rasvat minimiin, harrastanut sekä aerobista että salia ja pömppis on kadonnut-ja tissit. Jos on pienirintainen muutenkin, niin todennäköisesti lähtee ne loputkin.Aika hyvin pystyy ihmisen mallista sanomaan että miten käy: päärynä= tissit lähtee ekana perse ja alamasu vimppana. Omena= peppu lähtee ekana,rinnat vimppana. Suora pötkylä= jalat ja peppu ja kädet ekana, masun kanssa saa tehdä enemmän töitä, rinnatkin laihtuu jonkin verran.

Näin- ehkä. Jotku puhuvat hormonidieetistä, mutta sille ei ole oikeasti mitään tutkimuspohjaa eikä asiantuntijat sitä tunnusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään että siinä mielessä karppaus pienentää kyllä vatsaa tehokkaasti jos, on taipumusta viljojen aiheuttamaan turvotteluun. Itselläni kyllä valkoisen vehnän poistaminen ruokavaliosta auttoi. En syö leipää ollenkaan paitsi 1-2 palaa hapankorppua/päivä. Kaurapuuroa syön.

5

Vierailija
4/8 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuu vatsakoko siitä miten paljon olen syönyt hiilareita. Jos hiilarit minimissä niin vatsa on litteä ja jos syön paljon esim pastaa ja leipää niin maha röllöttää kuin raskaana olisi. Mulla pituus 150 cm ja paino 48 kg. Eli ei oo helppoo vatsan kadotus :(

Vierailija
5/8 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap:lla lapsia?

Tuli katsottua tuossa viikko tai pari sitten "Nolot vartalot" (niin noloa) ja siinä oli nuori hoikka nainen jolla oli aivan järjetön pömppis. Naisen vatsalihakset olivat synnytysten jäljiltä niin kaukana toisistaan, että maha oli valtava.

Aina sitä mahaa ei saa pienemmäksi muuta kuin leikkaamalla :( 

Vierailija
6/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, maha on ja pysyy vaikka kiloja lähtenyt jo 7. Mutta en luovuta :)

Vierailija
7/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettistä, se ei välttämättä lähde ikinä ellet laihdu keskitysleirivangin näköiseksi. Kun olin parikymppisenä alipainoinen, hiton pömppis oli silti siinä paikallaan, pienempänä, mutta ei poissa.

Vierailija
8/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ihan ensimmäiseksi, ei mennyt kuin muutama päivä kun pömppö oli pienempi, eli varmaan turvotuksia lähti ekaksi. Mutta sitten lähti etenemään ja just siitä mahasta lähti ja se oli se mitä toivoinkin. Toki lähti muualtakin, mutta onneks ei tisseistä ;) Karppaamalla laihdutin 10 kg, enempään ei ole tarvetta. Aiemmilla dieeteillä mulleki kävi just niin, että kilot lähti jokapaikasta muualta paitsi mahasta ja vyötäröltä. Tuttu personal trainer sanoi, että niin se on, että ensin katoaa tissit ja peppu ja sitten muualta ja mahasta kaikkein viimeksi. en jaksanu ootella ja siksi kokeilin karppausta. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi