Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei haittaa yhtään näin naisena kulkea koon 52 uimapuvussa

Vierailija
01.03.2019 |

Jos jotakin läskit häiritsee, niin ihan sama.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten itsensä kantaa. Ei kai uimahallissa muutenkaan olla missään catwalkilla?

Vierailija
2/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, miten itsensä kantaa. Ei kai uimahallissa muutenkaan olla missään catwalkilla?

Ei ja paljon on muitakin isokokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää kivoja uimapukuja? Kaikissa on jotain ihmeellisiä naruvirityksiä tai niissä vilkkuu pirjot tai muut alueet joita en halua ihmisille vilautella. En viime kesänä löytänyt mistään kivaa uimapukua... Vanhat sporttiuikkarit sanoo kohta sopimukset irti..

Vierailija
4/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä haittais, vois paikat olla enempi esillä kun piilossa.

Vierailija
5/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää kivoja uimapukuja? Kaikissa on jotain ihmeellisiä naruvirityksiä tai niissä vilkkuu pirjot tai muut alueet joita en halua ihmisille vilautella. En viime kesänä löytänyt mistään kivaa uimapukua... Vanhat sporttiuikkarit sanoo kohta sopimukset irti..

Cellbesillä on minusta kivoja uikkareita.

Vierailija
6/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmää on vielä ulkona uimapuvussa, luulisi haittaavan.

Vierailija
7/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa uidaan, harrastetaan vesijumppaa tai vesijuoksua. Itse en saanut edes tarpeeksi vahvoja linssejä uimalaseihin optikolla joten sinnittelen nykyisillä uimalaseilla. Näen sen verran, etten törmää muihin ihmisiin.

Kaiken maailman tyylipoliisit kunnonkohotuspaikoissa vaikuttavat vain negatiivisesti kansanterveyteen. Parempi mennä isompikokoisena heti uimahalliin kuin käkkiä kotona ja haaveilla menevänsä liikkumaan sitten kun on niin sanotusti normaalikokoinen.

Vierailija
8/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan eivät edes liiku laihtuakseen vaan kohottaakseen kuntoaan tai kuntouttavat itseään.

Siksi lippunsa maksanut ja hallin hygieniasääntöjä noudattava on tervetullut uimahalliin.

Vierailija
9/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cellbesillä on minusta kivoja uikkareita.

Kiitos vinkistä! Käynkin heti katsomassa mitä on tarjolla! 😊

Vierailija
10/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoo on riskillä ruma.

Minua haittaisi.

Vierailija
11/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso on 52? En miehenä ymmärrä mitään näistä koosta. Linkatkaa kuva 52 naisesta?

Vierailija
12/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso on 52? En miehenä ymmärrä mitään näistä koosta. Linkatkaa kuva 52 naisesta?

Se on valtava.

Vierailija
13/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valtava.

Mä olen ainakin sopivan kokoinen.

Vierailija
14/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ei haittaa. Mä olen hiton epävarma itsestäni uikkareissa, vaikka olenkin melkein normaalikokoinen. Toivon että olisin vähän rohkeampi.

Vierailija
15/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos ei haittaa. Mä olen hiton epävarma itsestäni uikkareissa, vaikka olenkin melkein normaalikokoinen. Toivon että olisin vähän rohkeampi.

Sä olet varmaan nuori vielä, silloin ihminen on epävarma ulkonäöstään.

Vierailija
16/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valtava.

Sopiva esittämään virtahepoa.

Vierailija
17/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valtava.

Sopiva esittämään virtahepoa.

Ei haittaa haukkumiset.

Vierailija
18/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena (eli 40 vuotiaaksi) kokoa 38 ja epävarma. Nyt olen kokoa 50 ja ihan uhkean itsevarma. Ei se ole se ulkonäkö, vaan ihan sisäinen olo.

En tiedä mistä noilla toisten ulkonäöstä hermostuivilla kiikastaa?

Vierailija
19/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoin uimapuku oli 54. Nyt uin 46-kokoisessa uimapuvussa 20 kilometriä kuukaudessa. Kyllä kannatti uskaltautua uimaan ensin siinä isommassa.

Painoin pahimmillani yli 100, en tiedä kuinka paljon. Nyt 86 ja alaspäin mennään, tosin hitaammin tällä hetkellä, koska painonpudotus auttoi vihdoin raskautumaan vuoden yrityksen jälkeen.

Vierailija
20/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että olisi melko raskasta kävellä ja polvet joutuvat aika kovalle rasitukselle. Itse olen lihonut n 10kg muutamassa vuodessa ja olo tuntuu raskaammalta. Olen kokoa 42.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi