Jos miehesi tivaisi sulta onko hänellä pieni penis niin mitä vastaisit?
Kommentit (11)
Sanoisin ettei sen kalussa ole mitään vikaa,mutta mulla on liian löysä 5kg lapsen synnytyksen jälkeen.
Koska asia on just niin :(
no nauraisin, sillä miehellä 25cm penis joten jos tuo on pieni niin millainen metrin kanki mahtaa se iso olla.
Kysyisin varmaan, että liian pieni mihin? Sillä on tehty lapsia ja pidetty emäntä tyytyväisenä kohta parikymmentä vuotta. Eiköhän se siis ole ihan riittävä.
Vastaisin totuuden mukaisesti, että ei ole. Kuka nyt pieni kaluisen kanssa haluais olla?
Kyllä mä sanoin yhdelle miehelleni, että hänellä on pienehkö. Mitä sitä valehtelemaan. Tiesihän tuo jo totuuden itsekin.
Kyllä minä otin jo seurusteluaikana selville, etä miehen penis on riittävän iso ja pitkä eikä mikään 14-senttinen nysä. Tämän on aina tiennyt miehenikin. Ei pidä mennä naimisiin minimunan kanssa eikä muutenkaan sellaisen, jonka kanssa seksi ei pelaa.
Minulle juuri sopiva, en kai muuten miehen kanssa voisi ollakaan. Tästäkin asiasta voivat normaalit ihmiset keskustella. Jos on pieni niin mitä väliä, silloin naisenkin pitää olla pieni. Jos on iso niin sitten on nainenkin, muuten seksi sattuisi. Toivotaan että kaikki löytävät sopivan itselleen.
Sanoisin (ja olen sanonutkin), että tuo nyt on ihan normaali, sellainen iso mela vaan sattuisi. Ei haittaisi jos miehellä olisi isompi, mutta on tuo kuitenkin riittävänkokoinen. Onneksi miehellä on toimiva kieli ;)
Sanoisin, että juuri sopiva! Hyvin tehtävänsä täyttävä, lapsia hyvin tullut niistä hommista, ja emännänkin pitänyt varsin tyytyväisenä. Mielellään katselen ja puuhastelen. Ei tarvi valehdella pätkääkään!
Viittaat tällä kysymyksellä varmaan tuohon painoketjuun. Penistä ei ole mahdollista "lihottaa", joten en turhaan loukkaisi miestä sellaisella asialla, jota hän ei voi muuttaa. Painosta sen sijaan voi kohteliaasti sanoa, jos sitä kerran kysytään.