Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää uskalla mitään lihaa syödä.

Vierailija
20.02.2013 |

Voisin syödä lihaa, jos osaisin metsästää, minulla olisi ase ja kaikki tarvittavat luvat kunnossa, että saan metsästää tai jos kasvattaisin itse eläimiä ruoaksi. Jos kasvattaisin itse vaikka sikaa tai ampuisin hirven, minkä sitten nylkisin, paloittelisin ja valmistaisin ruoaksi, niin voisin syödä lihaa mutta koska en voi niin tehdä, en enää uskalla syödä lihaa. Mistä sen nykyaikana enää tietää, että mitä lihaa sitä saa, jos vaikka kaupasta ostaa jotain lihaa. Paketissa voi lukea, että "100% kotimaista naudanlihaa", mutta mistä sen tietää, vaikka se olisi jostain ulkomailta tuotua norsua, kamelia, apinaa, rottaa tai ties mitä rääkätyn ja kiduttamalla kuolleen kulkukoiran lihaa. Ei niistä lihoista mitään tiedä, että mistä elukasta ne on saatu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuin pelottaa kauhiasti niin sitten ei auta muuta kuin ryhtyä vegaaniksi ....jos uskaltaa mitään kasviksiakaan enää syödä... Jotkut pelkää mitä vaan....rohkeat rotan syö..;)

Vierailija
2/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sitä syö lopputulos on aina sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettele miltä lihat näyttävät ja osta kaupasta vain ja ainoastaan isoja paloja suoraan tiskistä. kyllä hevosen ja naudan ja possun erottaa toisistaan. Sitten jauhat itse sen myllyllä jauhelihaksi tai leikkaat pihveiksi tai suikaleiksi..

Vierailija
4/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maalla on mukavaa. No ei kai... Kaupungissa me asutaan, mutta ei tästä kauaksi tarvitse ajella, kun voi ostaa tilallisilta suoraan lihaa, kalaa, kasviksia, marjoja, munia, jauhoja jne.

Vierailija
5/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, jos muutat ruokailutottumuksiasi ekologisemmiksi, oli syy mikä hyvänsä. Kasvisruoan tuotanto kuormittaa ympäristöä huomattavasti lihataloutta vähemmän (puhumattakaan eläintenkasvatuksen eettisyydestä yms.), ja lihan pitäisikin olla vain erityistilaisuuksissa jos silloinkaan nautittava ruoka.

Tervetuloa vegejen kasvavaan joukkoon, AP!

Vierailija
7/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä syö.

Vierailija
8/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lihaa kuin lihaa, sama kai tuo on kunhan syötävää on..

Vierailija
9/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään syö  mitään jauhelihaa ja broileria/kalkkunaakin harvemmin, enkä fileinä niissäkään.

Ihan ällöttää se jauheliha, samoin hampurilaispihvit ym. Mieluummin kokkaan kasvisruokia ja nimenomaan kokkaan itse. Myös makkarat ja nakit on ihan nou nou meillä. 

Vierailija
10/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa liha suoraan tilamyymälästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän