Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yrittänyt jättää avokkini useaan otteeseen, mutta otan hänet aina takaisin, koska hellyn

Vierailija
01.03.2019 |

En kestä hänen itkemistään ja kai hän vielä rakastaa. Ongelma vain on että minä en rakasta häntä. Ja joka saakelin kerta eropuheet päätyy siihen että olemme taas yhdessä.

Pettääkkö tässä pitää vai mitä???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäää? Mitäpä se hyödyttäisi? Erota sun pitää, jos kerran et rakasta sitä toista enää. Kasva.

Vierailija
2/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ja nätisti että et rakasta enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäää? Mitäpä se hyödyttäisi? Erota sun pitää, jos kerran et rakasta sitä toista enää. Kasva.

Olen yrittänyt useasti erota. Ja olen suoraan sanonutkin etten rakasta. Mies ei usko ja kohtelee tämän jälkeen ehkä viikon ajan hyvin, sitten alkaa taas sama rasittava rumba.

Eli siksi uskon että oikeasti paras tapa on pettäminen. Tai muuten vaan miehen huonosti kohteleminen.

Vierailija
4/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä, oletko edes yrittänyt saada kerrottua, että et rakasta häntä?

Vierailija
5/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt useasti erota. Ja olen suoraan sanonutkin etten rakasta. Mies ei usko ja kohtelee tämän jälkeen ehkä viikon ajan hyvin, sitten alkaa taas sama rasittava rumba.

Eli siksi uskon että oikeasti paras tapa on pettäminen. Tai muuten vaan miehen huonosti kohteleminen.

Mitä sä pelkäät, yksinoloako?

Vierailija
6/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En vaan osaa erota. Tämä on ensimmäinen vakava suhteeni niin ei siitä oikein kokemustakaan ole.

Vierailija
7/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuu

Vierailija
8/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En vaan osaa erota. Tämä on ensimmäinen vakava suhteeni niin ei siitä oikein kokemustakaan ole.

Mutta pettää osaat ja kohdella toista huonosti? Harvoin sanon näin, mutta v*du sä oot nuija. Oikeasti.

Vierailija
9/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Asuneet yhdessä? Lapsia ei onneksi taida olla?

Vierailija
10/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pettää osaat ja kohdella toista huonosti? Harvoin sanon näin, mutta v*du sä oot nuija. Oikeasti.

Ei ole kokemusta pettämisestäkään. Tuntuu vaan että se on ainoa tapa saada mies inhoamaan mua ja oikeasti eroamaan.

Vierailija
11/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Asuneet yhdessä? Lapsia ei onneksi taida olla?

4 vuotta yhdessä, asuttu yhdessä noin vuosi. Ei ole onneksi lapsia.

Vierailija
12/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän kohtelee sinua huonosti sen yhden hyvän viikon jälkeen?

Vierailija
13/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän kohtelee sinua huonosti sen yhden hyvän viikon jälkeen?

Arvostelee, piikittelee, vittuilee virheistäni, kontrolloi ja jos on huono päivä niin purkaa sen muhun.

Vierailija
14/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme myös puhuneet että hän hakeutuisi terapiaan koska epäilen että hänellä on masennusta, mutta hän ei tee mitään asian eteen.

Vierailija
15/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tilanteesi. Joskus vähän vastaavassa tilanteessa olen ollut ja neuvoni onkin, että eroa ja katkaise välit. Hukkaat vain aikaasi ja pettämisellä et oikeastaan voita mitään, mitä et voittaisi pelkästään lähtemällä.

Vuokraa itsellesi asunto ja muuta pois. Älä tämän jälkeen enää vastaa miehen yhteydenottoihin. Exän kanssa ei tarvitse olla väleissä. Varsinkaan, kun toinen on läheisriippuvainen. Ajan myötä sua alkaa ällöttämään miehen kosketus ja lopulta alat inhota itseäsikin.

Vierailija
16/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tilanteesi. Joskus vähän vastaavassa tilanteessa olen ollut ja neuvoni onkin, että eroa ja katkaise välit. Hukkaat vain aikaasi ja pettämisellä et oikeastaan voita mitään, mitä et voittaisi pelkästään lähtemällä.

Vuokraa itsellesi asunto ja muuta pois. Älä tämän jälkeen enää vastaa miehen yhteydenottoihin. Exän kanssa ei tarvitse olla väleissä. Varsinkaan, kun toinen on läheisriippuvainen. Ajan myötä sua alkaa ällöttämään miehen kosketus ja lopulta alat inhota itseäsikin.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Tuokin tuntuu kauhean julmalta, jos vain lähden selittämättä mitään mutta ehkä noin on kaikkein paras. Tuntuu ettei minulla ole itsetuntoa enää mihinkään. Ja mieheni todellakin on myös läheisriippuvainen, mistä arvasit?

Vierailija
17/17 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta pettämisestäkään. Tuntuu vaan että se on ainoa tapa saada mies inhoamaan mua ja oikeasti eroamaan.

Kuulostaa ihan siltä mitä tapahtuu kun otetaan saippuasarjojen sekoiluista mallia tosielämän tilanteisiin. 

Viha ei ole mitenkään kannattava ja tavoiteltava tunne erotilanteessa, aika usein siinä lopullisen eron sijaan pääsee loputtomaan kierteeseen. Omasta kokemuksesta "en enää tunne sitä mitä ennen tunsin" (tai joku vastaava) on ollut lopullisuudessaan se tehokkain siinä että se suhde on ohi. Jos tuntuu että toiselle on vaikea ymmärtää eron lopullisuutta, poistaa numeron ja laittaa puheluestot niin ei tule kiusausta kysellä kuulumisia tai olla kaverillisissa väleissä ennenkuin se toinenkin osapuoli on siihen valmis. 

Jos on yhtään ylpeyttä, ei tuollaisen jälkeen enää yritä mitään, se oli siinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme