äitien julmuus nettipalstoilla
http://www.apu.fi/artikkeli/pimeyden-ytimessa Apu-lehden juttu on uskomaton. Pimeyden ytimessä. Lukekaa ihmeessä. Toivottavasti ne, kenen kuuluukin, tuntee piston sydämessään. Jos se -sydän- ei ole musta aukko.
Kommentit (15)
Kyseessä voi olla "false flag" operaatio tai sikäli kun ketju on jo poistettu, viestejä ei ole välttämättä ollut olemassakaan eikä kukaan voi enää tutkia asiaa.
Asiasta keskustellaan joka tapauksessa jo pitemmässä ketjussa.
Mä olen jo ajat sitten huomannut ettei tän palstan osalla äideistä/naisista ole kaikki ihan kotona.
Huomatkaa tosiaan myös, että Vauva-palstalle saa kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Sillä on valtava merkitys, sillä tuollainen ominaisuus on avoin kortti kaikille pilailijoille & trollailijoille.
Mä oon kauan ollu sitä mieltä, että iso osa täällä palstailevista on porukkaa, jonka ei pitäisi antaa lisääntyä.
Keskustelupalstoja koodanneena voin sanoa, että käyttäjiltä poistettu ketju ei ole ollenkaan sama asia kuin ei-olemassa-oleva ketju. Yleensä poistettu ketju vaan piilotetaan, joilloin se jää tietokantaan, mutta poistuu netistä. Myös varmuuskopioita otetaan ;)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 13:23"]
sikäli kun ketju on jo poistettu, viestejä ei ole välttämättä ollut olemassakaan eikä kukaan voi enää tutkia asiaa.
[/quote]
Ihmisen pitäisi kyllä edes yrittää olla ihmisiksi ja näyttää ihmisiksi olemisen esimerkkiä vanhemmaksi tultuaan. Lapsi ottaa mallia vanhempiensa käytöksestä.
Kiva, pojan tulevaisuutta voi jarruttaa lista ssa nimi muka kiusaajana.
Mulla on ollut pitkä tie sopeutua näihin kirjoituksiin. Alussa kun tulin tänne en ollut uskoa silmiäni, ja usein tuli tosi paha mieli, miten ihmiset voi olla noin kaameita!
Sitten totuin kirjoituksiin ja ajattelin että ne on provoja ja yrittää ärsyttää, eihän kukaan voi olla niin pimeä päästään!
Nyt alan hyväksyä sen, että jotkut oikeasti ovat ihan pimeitä. Ne ei näe kuin oman kapean maailmansa ja kaikki muut ympäriltä vois vaikka räjäyttää ilmaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 19:06"]
Kiva, pojan tulevaisuutta voi jarruttaa lista ssa nimi muka kiusaajana.
[/quote]
Moniko täällä kirjoittelevista vanhemmista hyväksyisi jos heidän oman lapsensa nimi olisi vastaavanlaisessa listassa?
Uudessa Apu Terveys -lehdessä on myös hyviä juttuja! Vois olla ihan vastaava juttu siinä. Aiheesta puhuvat!!!
http://tarjousaviisi.blog.co.uk/2014/04/14/uusi-apu-terveys-lehti-18242371/
En jaksanut lukea Avun koko juttua, mutta silmään pisti se, että joku 10-vuotias oli ollut Facebookissa. Haloo, eikös siellä ole 13 vuoden ikäraja? Miksi vanhemmat antavat lastensa melskata milloin missäkin, vaikka ikä ei anna työkaluja somessa olemiselle ja sen raadollisuudelle? Voisivat oikeasti katsoa peiliin ne vanhemmat ensin.
Kovasti häiritsee tuo äiti-kortti! Luuleeko joku, että jos on lapsen saanut, niin luonnekin muuttuu välittömästi?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 13:47"]
Kovasti häiritsee tuo äiti-kortti! Luuleeko joku, että jos on lapsen saanut, niin luonnekin muuttuu välittömästi?
[/quote]
Siltä kuule kyllä välillä tuntuu. Naisesta tulee ns. tiikeriemo, jolle vain omat jälkeläiset merkitsevät, muut ihmiset ovat pelkkää jätekuormaa, josta ei tarvitse välittää.
Ainoa ongelma tässä on se, että ap syyttelee nyt vuorostaan äitejä, samoin kuin apu-lehti Eve Hietamiehen suulla, vaikka ei ole mitään tietoa kuka viestejä on kirjoitellut, eihän tällä palstalla kirjoitteluun vaadita henkilötietoja eikä kirjautumista.