Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mulla kyllä jumankeuta menee hermo tähän palstaan!

Vierailija
20.02.2013 |

Yhteenkään ketjuun en ole vielä pystynyt vastaamaan, aina sivu jämähtää siinä vaiheessa kun varmenne ei (tietenkään) kelpaa. Aina voi tietenkin aloittaa alusta ja kirjoittaa uusiksi (tai jos muistaa niin copypastata ennen lähetysyritystä), mutta on tämä sellaista säätämistä ja vääntämistä että kyllä kannatti uudistaa!

Mun mielestä uudistaminen ihan vaan uudistamisen vuoksi ei kovinkaan usein toimi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Kai sä kirjotat varmenteen oikein eli niitä ei lasketa yhteen vaan kirjoitat riviin ilman välilyöntejä esim. 689

Vierailija
2/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 12:19"]

Outoa. Kai sä kirjotat varmenteen oikein eli niitä ei lasketa yhteen vaan kirjoitat riviin ilman välilyöntejä esim. 689

[/quote]

No jesus, todellakin kirjoitan oikein :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei wau, omaan ketjuun näköjään meni viesti ekalla läpi. Tarkennan vielä, että siis TÄNÄÄN en ollut pystynyt vastaamaan yhteenkään ketjuun, aiemmin kyllä joihinkin, mutta kovasti työtä se yleensä vaatii.

ap

Vierailija
4/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauteosio löytyy tuosta oikealta...

Vierailija
5/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä selain käytössä? explorerilla ei monet sivut toimi.

Vierailija
6/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen yritin ihan tosissani täällä keskustella, mutta joka kerta tuli se että ei kelpaa, ei. Ja osaan kirjoittaa numerot oikein :)

Pitkiä viestejä ei viitsi enää edes kirjoittaa koska ei niitä saa julkaistua kuitenkaan.

Vierailija
7/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 12:29"]

mikä selain käytössä? explorerilla ei monet sivut toimi.

[/quote]

Mulla on firefox.

Meneeköhän toisella yrittämällä läpi...

Vierailija
8/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hemmetin ärsyttävää, käynyt itsellekin jo monesti täällä uudella av:lla... grrrr! Muutenkin tuntuu, että tämä toimii jotenkin hitaasti, tuntuuko muista siltä? Plus että porukkaahan täältä on kaikonnut ilmeisesti paljonkin, on selvästi "hiljaisempaa"! Tai ainakaan vastauksia ei tule samaan tahtiin kuin ennen, vai johtuneeko juuri tuosta että vastaaminen ei aina onnistu ;-)

Vierailija
9/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää, sulla on vaan niin tyhmät jutut, että konekin haluaa sensuroida ne.

Vierailija
10/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että hermo olisi mennyt siksi kun täällä on lauma äitejä kuorossa haukkunut alaikäisiä lapsia ja jaellut heidän nimiään. Niin törkeää toimintaa, etten ole koskaan aiemmin kuullutkaan sellaisista pohjamudista.. Huh huh.

Voi olla, että porukkaa on kadonnut siksi, koska tuollainen toiminta on jo niin ala-arvoista, ettei monikaan varmaan halua olla missään tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Itse en ainakaan, en edes netissä.

Vierailija
11/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lähettänyt 3kertaa palautetta, tänään kaikkiin vastattiin että tilannetta korjataan. Lähettäkää palautetta niin ne saa tän toimiin... aina alussa vähän takeltelee, mutta toivotaan että paranee..

Vierailija
12/12 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kirjoittanut kahdeksan viestiä uudistetulle palstalle eikä yhdenkään kanssa ole ollut sitten minkäänlaisia ongelmia. Selaimena Firefox, järjestysnumeroa en muista, kun tämä päivittää itsensä itse enkä pysy niissä mukana...