Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäviin saa pitää yhteyttä max2x/vko.

Vierailija
20.02.2013 |

Mielipiteitä? 

Häiritseekö puolisoanne jos pidätte päivittäin yhteyttä lähimpiin ystäviin? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteydenpidolle ystäviin voi olla mitään rajoituksia. Siis puolisoko kieltää toista esim tekstaamasta tai meilaamasta ystäville useammin kuin kahdesti viikossa? Sellaisesta puolisosta/seurustelukumppanista äkkiä eroon. Tuollainen ei ole tervettä. 

Vierailija
2/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narskupiirteeltä, äkkiä karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei häiritse

Vierailija
4/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava rajoitus, sairasta.

Ketä voi haitata, että on yhteyksissä kavereihinsa? No, narskua voi haitata.

Vierailija
5/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi ei ole hyvä. Rakastava puoliso ei rajoita toisen elämää noin. Nyt äkkiä karkuun. JUOKSE JUOKSE JUOKSE!!!

Vierailija
6/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 09:11"]

Puolisosi ei ole hyvä. Rakastava puoliso ei rajoita toisen elämää noin. Nyt äkkiä karkuun. JUOKSE JUOKSE JUOKSE!!!

[/quote]

draamaqueen vauhdissa...

Vierailija
7/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tod häiritse.

meillä molemmilla on myös omia hyviä hyviä ystäviä, joiden kanssa pidetää yhteyttä tyyliin silloin kun huvittaa, mutte tarkota kuiteskaa sitä että 24/7 ollaa nenä kiinni luurimessa,facessa,kahvilla,harrastuksissa tms....

kyllä sitä aikaa kumppanille löytyy paljonkin vaikka yhteyksissä kavereihimme ollaankin.. :)

Vierailija
8/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä laitoksessa on tuollaiset rajoitukset? Vankilassa vai suljetulla?

Vierailija
9/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 09:11"]

[/quote]

Kuinka niin? Kyllä minä ainakin juoksisin jos vapauttani pyrittäisiin noin rajoittamaan. Ei kuulosta parisuhteelta vaan paremminkin joltain vankilalta. Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte jos tuollaista normaalina pitää?

draamaqueen vauhdissa...

[/quote]

Vierailija
10/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuota normaalina pidä, mutta ei se tarkoita, että suinpäin pitää JUOSTA JUOSTA JUOSTA pois, järkeä kannattaa käyttää...

Vierailija
11/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, lähinnä puoliso jopa patistelee näkemään kavereita enemmän.

Vierailija
12/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kylla mina aika roikkumisena pitaisin, jos ystavat jatkuvasti olisi helmoissa. Kerran viikossa riittaisi ihan hyvin.

Vierailija
13/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän yhteyttä mun kaveriin 5 kertaa viikossa. Eikä se haittaa ketään.

Vierailija
14/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ystävä on vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
15/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Minusta perheelle riittää se, että olen aamulla paikalla ja vien lapset hoitoon. Loppupäivä kuuluu työlle, ystäville ja harrastuksille. Mies hakee lapset hoidosta 17.30 ja äitini tai anoppi tulee meille usein illaksi, koska emme miehen kanssa halua, että lapset ovat joku kahle, joka estää elämästä.

Vierailija
16/16 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 12:56"]

Ei häiritse. Minusta perheelle riittää se, että olen aamulla paikalla ja vien lapset hoitoon. Loppupäivä kuuluu työlle, ystäville ja harrastuksille. Mies hakee lapset hoidosta 17.30 ja äitini tai anoppi tulee meille usein illaksi, koska emme miehen kanssa halua, että lapset ovat joku kahle, joka estää elämästä.

[/quote]

mahtavaa, te ette ole narsisteja :)

teillä on elämä just normaalia, ei tarvii kummankaan juosta karkuun :)

Itse en pidä varmaan edes 2krt/vko yhteyttä kavereihin, ei sillä että mies kieltäis, mutta en ehdi/jaksa, koska olen sellainen narsisti, joka hoitaa kodin ja lapset, vie harrastuksiin ja pulkkailemaan, pesee vaatteita ja laittaa ruokaa ja pesee ja nukuttaa illalla ja seisoo pihassa päivät vahtimassa leikkejä (ettei jäädä auton alle, lähdetä omille teille tai tehdä mitään vaarallisia keksintöjä) enkä halua kaikkea tuota jättää miehelle (koska siis olen narsisti, mies ilman muuta haluaisi varmaan tehdä kaiken yksinään, jos saisi vaan mahdollisuuden). Äitini ja anoppini eivät ole narsisteja, vaan viihtyvät ystäviensä kanssa konserteissa ja muissa menoissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi