Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pahoittaa mielensä todella helposti, ärsyttää

Vierailija
20.02.2013 |

Miehelle ei voi sanoa mitään ilman että tämä pahoittaa mielensä, vaikka sanoisi ihan aiheesta. Hänellä on vaikeuksia pitää itsestään huolta, paino senkun vaan nousee (20kg ylipainoa jo) ja parta on ajettu viimeksi sunnuntaina. :( Mäkättää minulle työstään ja soittelee tauolta, kuinka sitä inhoaa. Symppaan miestä sikäli, että tiedän ettei työ sovi hänelle (otti vastaan vain, kun ei muutakaan saanut) mutta samaan aikaan tuntuu äärimmäisen raskaalta kuunnella valitusta kolmesti-neljästi päivässä, kun itse juoksee psykiatrilla erityislapsen vuoksi viikottain ja yrittää pitää itsensä kasassa viimeisillä raskausviikoilla. Miehen työ ei myöskään jatku ikuisesti, olemme sopineet että hän jää kesän alussa vanhempainvapaalle.

Miehellä on tänään vapaapäivä ja lapsellamme hoitaja, oli tarkoitus mennä kaupungille ainakin syömään. Vaan eipä ollut mies vaivautunut ajamaan partaansa tai edes harjaamaan hampaitaan(!), heräsi vasta viime tingassa kun tuli aika viedä lapsi hoitajalle. Sanoin aika tiukasti tästä ja hän otti sen kuin suurimman kritiikin ikinä, suuttui minulle ja sanoi pahoittaneensa mielensä vuokseni. Just joo! En ole mielestäni mahdottomia pyytänyt, kun olen "vaatinut" että parta pidetään siistinä, hampaat harjataan ja dödöä käytetään (olen yliherkkä hajuille). En ole muutenkaan vaativa ihminen, en odota lahjoja tai edes hemmottelua raskausaikana, kahdesti olen pyytänyt hieromaan kipeitä jalkojani. Sapettaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen "vaatinut" että parta pidetään siistinä, hampaat harjataan ja dödöä käytetään" Ootsä sen mutsi vai?

Vierailija
2/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänen äitinsä, mutta kiitos välinpitämättömän anoppini, mies (+sisaruksensa) ei ole koskaan oppinut pitämään itsestään kunnolla huolta. Minä en aio katsella haisevaa risupartaukkoa, sen tietää mieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're not womaning right. Sä et naiseta kunnolla. Vähän mykkäkoulua ja passiiviaggressiota kehiin.

Vierailija
4/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 08:27"]

En ole hänen äitinsä, mutta kiitos välinpitämättömän anoppini, mies (+sisaruksensa) ei ole koskaan oppinut pitämään itsestään kunnolla huolta. Minä en aio katsella haisevaa risupartaukkoa, sen tietää mieskin.

[/quote]

Miksi valitsit itsellesi miehen, joka ei pidä itsestään huolta. Ajattelitko kasvattaa hänestä itsellesi mieleisen.

Ei toista voi muuttaa, vain itseään voi muuttaa. Jos miehesi ajaakin partansa, kun tarpeeksi kauan jankkaat, saat jankata sitä joka kerta, jos hän itse ei pidä asiaa tärkeänä ja halua muuttua.

Tai ehkäpä sinulla on tarve nalkuttaa, ja mies tarjoaa sinulle tarvittavat puitteet. Onnea vain loppuelämällenne!

Vierailija
5/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nainen! Elä valintojesi kanssa.

Vierailija
6/6 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Ei voi muuta sanoa. Miten ihmeessä olet päätynyt yksiin tuollaisen kanssa ja ilmeisesti vielä lapsiakin tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi