Lue keskustelun säännöt.
kuolemisen pelko
18.05.2006 |
se on ihan järkyttävää, pelkään että löydän poikani kuolleena sängystään yöllä. päiväunet eivät ole ongelma, mutta yöt. heräilen muutaman tunnin välein kuunnellakseni hengittääkö poikani ja jos en kuulen ousen katsomaan onko kaikki hyvin. en saa sitä loppumaan millään.
tiedän että n. 7kk ei ole kätkykuoleman riski iässä mutta silti.
tätä on nyt sitten jatkunut jo sen 7kk, miten ihmeessä saan sanottua itselleni ettei mitään tapahdu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei välttämättä lohduta, mutta mitä tahansa voi käydä milloin tahansa!! Voihan lapsesi kuolla juuri sen jälkeen kun olet häntä käynyt katsomassa ja sitten vasta käyt kahden tunnin päästä seuraavan kerran. Tuo oli provosointia, mutta oikeesti et voi olla vahtimassa koko aikaa. Lapsellasi on oma elämänsä, jonka kulkuun et voi vaikuttaa. Tilastollisesti katsoen hän elää kuitenkin yli seiskytvuotiaaksi!!!
Olen tosiaan myös sellainen äiti, joka käy kurkkaamassa vaunuihin päiväunilla, mutta yöt taas olen huoleti, koska haluan itse nukkua hyvin, muuten ei lapseni elämä ole mukavaa, kun äiti on väsynyt. (Olen pirun kiukkunen väsyneenä) Ja kun kerta on todennäköisempää että lapsesi selviää elämästä hengissä melkoisen paljon pidempään kuin sinä itse, niin eikö kannata panostaa hänen elämänsä laatuun ja nukkua itsekin! =)
nemma&poika 3 kk