Mun salarakas Risto ei ole vieläkään toimittanut avioero papereita eteenpäin
vaikka lupasi.Vähänkö vituttaa..ketään muuta joka on odottanut että varattu mies jättää vaimonsa.kertokaa te onnistuneet perheenrikkojat miten se tehdään!!
Kommentit (8)
Maria-Anna jatkaa.Muista ostaa ihoa siveliä mekkoja ja pidä aina niitä vaatteita päällä joita mies kehuu ja joissa ekaa kertaa tapasitte.Muista aina antaa ymmärtää kuinka paljon parempi ja nuorempi sinä olet.Voit uhata myös että hakkaat ex-rouvan ja hänen äitinsä ja mennä oikeuteen miehen puolesta.
Muista myös valehdella ettet halua naimisiin taikka lapsia.Että sulle kelpaa vain yhteenmuutto.Ettet tarvitse mieheltä yhtään mitään.Mies riittää.Että ei tässä mistään rahasta ole kyse vaikka oletkin vanha ruma haisunäätä.
Voi kultapieni, eihän se Risto edes aio sellaista virhettä mennä tekemään. Miksi vaihtaa uuteen akkaan, kun nyt saa panna kahta vuoronperään. Jos sinut ottaa, niin taas pitäisi alkaa katselemaan uusi salapano ja se on aivan liian vaivalloista tuollaiselle selkärangattomalle oliolle.
Teit jo virheen kun annoit sille. Suhteessa ei kannata kiristää seksillä, mutta siinä vaiheessa kyllä kun haluaa suhteen. Eli suostut tapaamaan sitä vaan sillä ehdolla että on todistettavasti eronnut. Jos se jättää sinut, ei ollut kovin kiinnostunut alunperinkään.
Minun salarakkaan Joukon kanssa käytiin maanantaina viemässä hänen avioeropaperit. Oikein odottaa, että pääsee viettämään rietasta elämään minun kanssani. Olen tehnyt hänelle selväksi, että en halua kahdenvälisistä suljettua parisuhdetta vaan, että meillä voi olla yhtäaikaisesti useampi seksuaalisia suhteita.
Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi. Hae maistraatista avioeropaperit, se on sellainen kaavake. Täytä valmiiksi miehen puolesta.
Sitten äijä autoon ja menette ajelulle. Kas kummaa, päädytte maistraatin pihaan. Sitten vaan äijä virastoon sisään ja pakotat sen allekirjoittamaan erohakemuksen siellä.
Näin se käy. Yksi tuttavani kyllästyi myös odottamaan, että mies saisi aikaiseksi avioeron. Ja auttoi sitten itse tuolla tavalla jutun vireille. Nyt ovat naimisissa ja lapsiakin jo kolme.
Maria-Anna kertoo.Ihan siis suihinottoa monia kertoja niin paljon ja anaalia niin johan lähtee avioeropaperit menemään.Sen lisäksi kehut miehen maasta taivaisiin ja höpötät kaikenlaista hevosenlantaa ja teet herkullisia katkarapumajoneesi suolakeksileipiä ja ostat alkosta kallista parempaa valkoviiniä,hierot miehen jalkoja,annat hierontahetkiä jne.