Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Minkä ikäisten miesten päitä käännätte?

Vierailija
28.02.2019 |

Ja minkä ikäisiä itse olette?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tähän keskusteluun kommentoineet tietävät, että miehet katsovat perään? :D Käännyttekö oikeasti joka miehen kohdalla katsomaan hänen peräänsä ja siitä sitten tiedätte, käänsikö hän päänsä?

No esimerkiksi kaveri saattaa sanoa asiasta tai sitten joskus kaupassa huomaa jonkun tuijottavan. Kerran eräs mopopoika ajoi melkein kolarin, kun pää kääntyi mua päin kun ajoi ohi.

N28

Vierailija
42/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen 25. Oman miehen pään käännän ainakin, hän on 25. En varmaan ainakaan varattuja päitä käännä suuntaan tai toiseen, ei ole omakaan pää juuri kääntynyt viime vuosina kuin mieheni suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käännän vain niiden miesten päät jotka ovat baari-illan jälkeen suuntaamassa yksin kotiin. 20-60v

Vierailija
44/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias eikä mua oikein kukaan enää kattele niin että päät erityisesti kääntyisi. Samapa tuo, kattelkoot miehet niitä pari-kolmekymppisiä. Jokaiselle on oma aikansa.

Vierailija
45/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen ikäisiä, olen huomannut ehkä n. 20-40 vuotiaiden pään kääntyvän. Ja siis ihan pää kääntynyt vain, ei mitenkään leuka loksahtunut ja jäänyt kukaan suu ammollaan tuijottamaan perääni, niin upea en sentään ole. Itse katselen ikäisiäni, mutta pää saattaa kääntyä joskus satunnaisesti jonkun lähemmäs 40 v suuntaankin. N24

Vierailija
46/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisten. Olen sairaanhoitaja ja varsinkin nyt flunssakauden aikana tulee tarkistettua korvia otoskoopilla lähes joka työvuorossa. Päät kääntyvät päivittäin.

Vierailija
47/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 puhuvat minulle kaikkein useimmin.

N41

Vierailija
48/56 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa ihan taaperoikäisten. En sen kummemmin mieti minkä ikäisiä miehet on, enkä jää tutkimaan jos ohikävelevä ukko minua vielä kerran vilkaisee. Yleensä katsovat minua ihan suoraan silmiin jos kävelevät vastaan. 

Itse huomaan kyllä oudosti ja "räväkästi" pukeutuneet ihmiset juuri sen takia että itse haluavat herättää huomiota. Paitsi huomoini saattaa olla sääliä. En menisi päättämään mitään ketjun vastauksien pohjalta.

Vierailija
49/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja näyttävä nainen ja saan katseita ihan kaikenikäisiltä. Olen aina näyttänyt ikäistäni reilusti nuoremmalta. Kun olin 28, n. 15-vuotiaat pojat kysyivät liittyisinkö seuraan. Se oli imartelevaa, mutta en mennyt - pidän itseäni hieman vanhemmista miehistä.

Vierailija
50/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48. en käännä kenenkään päätä, en lasten enkä vanhojen ukkojen.

Vierailija
51/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-45. Olen 35.

Vierailija
52/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68-vuotias nainen palvelutalossa.Olen nuorin ja kaikki miehet vihdoinkin haluavat minua. :)

Vierailija
53/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, 87, 69

Vierailija
54/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiaiden...oisko 30-70v. Itse olen 35.  Nuoremmat ei enää huomaakaan, mutta eipä ole tarvettakaan :D

Vierailija
55/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parikymppisistä ylöspäin ovat katsojat. Olen reilusti päälle neljänkymmenen, ja huomiota saa kyllä yllin kyllin, silloinkin kun sitä ei niin kaipaisi. Tai se huomio on vääränlaista ja ruvetaan ehdottelemaan tai kommentoimaan jotain typerää. Riittää kun laittaa vähän meikkiä, pukeutuu sillä tavalla, että vartalon kaaret jotenkin näkyvät, ja lähtee ulos. Nuorena halusin huomiota kovasti, mutta eipä sitä tietenkään silloin niin paljon saanut. :D

Vierailija
56/56 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About faijan ikäisten eli viis-kuuskymppisten.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän