Naiset: Minkä ikäisten miesten päitä käännätte?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte olla huomaamattomia hiirulaisia? :O
En oikein tiedä, mä vaan tykkään siitä että saan olla rauhassa, enkä ole koskaan pitänyt tuntemattomien miesten huomiota erityisen tavoiteltavana asiana. En myöskään pidä meikkaamisesta tai muusta laittautumisesta, vaan tykkään pukeutua ja olla mukavasti ja rennosti. Mulle riittää se, että ne harvat ihmiset joista itsekin oikeasti pidän tykkäävät musta ja antavat huomiota, en halua sitä kaikilta.
Miksi haluatte olla huomaamattomia hiirulaisia? :O
-koska en seurustele?????? :D miks pitäis olla jotenki kaunis jos ei seurustele? :DDDDDDDDDDDDDDD
20v ja 35+ katsoivat
30v ja 35+ katsoivat
40 -”-
45 ja edelleen pikkujouluissa 35v mies yritti parhaansa. Vähän säikähti kun selvisi mun ikä. Tuo + tarkoittaa noin kuuskymppisiin asti
En oikein tiedä, minulla on vähän huonoja kokemuksia epätoivotusta huomiosta joten en hirveästi katsele ihmisiä pidempään, minäkin tykkään olla rauhassa.
Mutta viime viikolla sain tuntemattomalta mieheltä hymyn hän oli n. 25+vuotta
N35
Toivottavasti vain ikäisteni siihen asti, kunnes löydän omani. Sitten katseita muilta en tarvitse.
Arkiminäni tuskin kääntää kenenkään päätä mutta puunattuna noin 25 -vuotiaasta ylöspäin. Itse olen 42 v, mutta näytän alle 30 -vuotiaalta, ehkä siksi... Kuka mun pääni kääntää taas on omanikäiset ja vanhemmat. Harmaantuva tukka on charmikas.
Olen 32. Arvioisin että 25-45. Kyllähän ne päät kääntyilee etenkin kun oma mies ei ole mukana.
Olen nyt viimeisillään raskaana. mies manasi juuri, kun kauppareissulla kassajonossa kuulemma vieras mies kyyläsi takapuolta, kun kyykistelin ostoksia kärryistä :D siis ihan huumorilla hän ottaa nämä.. :D
20-70+... Ite kattelen 20-30-vuotiaita miehiä.
N28
Muutaman kerran on nyt tässä viime aikoina kaupassa tullut juttelemaan flirttailevaan sävyyn tosi nuoria poikia. En osaa arvioida ikää mutta ihan selkeästi minua huomattavasti nuorempia, noin parikymppisiä. Nuorempana oli eniten oman ikäisiä ihailijoita eli en tiedä mistä johtuu että minua huomattavasti nuoremnat tulevat iskemään? Onko heillä sitten joku milf-juttu? Minulla ikää 37-vuotta.
Toinen ääripää on sitten minua huomattavasti vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Arkiminäni tuskin kääntää kenenkään päätä mutta puunattuna noin 25 -vuotiaasta ylöspäin. Itse olen 42 v, mutta näytän alle 30 -vuotiaalta, ehkä siksi... Kuka mun pääni kääntää taas on omanikäiset ja vanhemmat. Harmaantuva tukka on charmikas.
Näytät alle 30 vuotiaalta? Kenen mukaan?
Tosi harva yli nelikymppinen näyttää alle kolmekymppiseltä oikeasti. Joku voi kohteliaisuudesta niin väittää kyllä.
Itsekin sanoin eräälle nelikymppiselle naiselle että näyttää ikäistään nuoremmalta kun itse sitä niin mainosti. No ei kyllä näyttänyt...
Vanhojen ukkojen mieleen olen. 45-100. Ihan kiva kun itse olen 28 :D näin on ollut aina. Näytän vissiin ikäistäni vanhemmalta ja muutenkin rumalta kun tuntuu että omanikäiset lähinnä nyrpistää nenäänsä.
Päät ei ehkä aivan niin paljon enää kääntyile, kun mitä nuorempana kääntyili, mutta kivana lisänä on tilalle tullut se, että miesten kanssa saa viriteltyä kiinnostavia ja antoisia keskusteluja ilman niitä viettien aiheuttamia jännitteitä 😁
On myös kiva, kun saa syödä nykyään rauhassa, eikä tarvitse niitä kyttäilijöitä enää niin paljon sietää.
Nuorempien ja saman ikäluokan miesten huomiota en luonnollisestikkaan koe ahdisteluna nykyään. Ennen se oli vähän niin ja näin.
Siis mistä tähän keskusteluun kommentoineet tietävät, että miehet katsovat perään? :D Käännyttekö oikeasti joka miehen kohdalla katsomaan hänen peräänsä ja siitä sitten tiedätte, käänsikö hän päänsä?
Kaiken ikäisten, mutta eniten ehkä 25 ylöspäin.
N24
Vanhojen ukkojen. Olen itse 23-vuotias. Lakkasin käyttämästä meikkiä ja käytän melkein aina löysiä vaatteita. Nyt saan onneksi olla rauhassa! Huomio on välillä mukavaa, tosin pidän siitä että omaan ikäluokkaan osuvat huomaavat minut. En jaksa isäni ikäisten äijien huomiota.
Oon 22. Eniten mua katsoo pikkupojat ja vanhukset. Joskus teinit. Omanikäiset aika harvoin.
Parikymppisten. Olen 34. En ole ollenkaan kiinnostunut nuoremmista miehistä.
En oo kiinnittänyt huomiota oikeen, ei vissiin sit kauheesti kiinnosta. :DD???