Olen juuri eronnut ja ystävä hehkuttaa omaa suhdettaan
Erostani on nyt n. 2,5 kk. Ystävä kehuu vain omaa suhdettaan kuinka kaikki on niin hienosti .
Kommentit (17)
Kyllä sekin kohta eroaa, kun hoksaa, kuinka kivaa se sinkkuna h u o r a a m i n e n onkaan.
En ymmärrä. Olette kaksi erillistä ihmistä.
Ystäväsi kuulostaa itsekkäältä,ei ole myötätuntoinen.
Hieno homma, että ystäväsi parisuhde on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi kuulostaa itsekkäältä,ei ole myötätuntoinen.
Minkähän helvetin takia jonkun muun suhdemurheissa kenenkään tarvisi kuukausitolkulla alkaa itseään ryvettämään?
Niin eli sinua harmittaa kun oma suhde meni nurin
Olet varmasti yksin, mutta muista, että kaikki ei ole eronnut
Minunkin "kaveri" yhtäkkiä alkoi hehkuttamaan kuinka ihana hänen mummonsa on, kun olin juuri edellisenä päivänä ilmoittanut oman tärkeän mummoni kuolemasta. Saa omasta mummosta puhua ihannoivaan sävyyn, mutta jos sitä ei ole koskaan aiemmin tehnyt, niin miksi ihannoida kaverille just silloin, kun toinen suree kuollutta mummoaan 😔 Kaverista tuli esiin muitakin ilkeän puoleisia piirteitä ja ei olla enää kavereita.
Niin siis miten koet, että hän on hehkuttanut suhdetta? Olette ehkä aiemmin jakaneet jotakin asioita parisuhteesta? Jos se on ystävälle luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin "kaveri" yhtäkkiä alkoi hehkuttamaan kuinka ihana hänen mummonsa on, kun olin juuri edellisenä päivänä ilmoittanut oman tärkeän mummoni kuolemasta. Saa omasta mummosta puhua ihannoivaan sävyyn, mutta jos sitä ei ole koskaan aiemmin tehnyt, niin miksi ihannoida kaverille just silloin, kun toinen suree kuollutta mummoaan 😔 Kaverista tuli esiin muitakin ilkeän puoleisia piirteitä ja ei olla enää kavereita.
Tai ehkä asia ei liittynyt sinuun vaikka niin kuvittelet
Mitäs erosit? Sen sinä valitsit seurauksineen! Syö nyt se! Eikös se maita?
Tosiystävä tarjoaisi kaverilleen omaa miestään vähän panetusta helpottamaan.
Hanki uusi mies ja ala sinäkin hehkuttamaan. Elämä on paljon kivempää kaikille kuin hehkuttaa, eikä valita.
Mahdollisesti olette ruotineet eroasi jo pitkään ja ystävä on sinua kuunnellut. Ehkä oli ystäväsi vuoro puhua tunteistaan. Vai haluatko , että kaikki pyörii vain erossasi?
Hei baby, aikansa kutakin silläkin. Moikka
Niiin?
pitäiskö hänenkin erota?