Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa joku ihminen jota kaipaat mutta et ota yhteyttä?

Vierailija
28.02.2019 |

Mikä on syy, että et ole yhteydessä? Mitä haluaisit? Miksei se onnistu?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tyäkaveri. Otan yhteyttä työn merkeissä joskus harvoin, mutta mieli tekisi ottaa yhteyttä kertoakseni, etten saa häntä mielestäni ja haluaisin häneltä kuumaa seksiä. Esteenä on molempien perheet, joten haaveeksi jää.

Vierailija
2/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, exä jonka kanssa tahtoisin syöksyä intohimon vietäväksi. Nyxän kanssa kun takkuaa kaikki. En voi ottaa yhteyttä, kun olin suhteessa jättäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja kavereita. Haluis tietää mitä niille kuuluu mut en jotenkaan kehtaa enää ottaa yhteyttä kun vuosia on mennyt

Vierailija
4/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei mahdollisuuksia. Toinen lisäksi tuore vanhempi. Parempi olla häiritsemättä ja aiheuttamatta sekaannusta. Poissa silmistä, toivon mukaan jossain vaiheessa poissa mielestäni. En halua tietää ko. ihmisestä yhtään mitään ja toivon voivani unohtaa koko ihmisen kokonaan.

Vierailija
5/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti. Ahdistaa aivan saatanasti, mutta en periaatteesta ota välipäivinä yhteyttä vaikka voisinkin.

Vierailija
6/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin, joita kaipaan. Olen soitellutkin heille ja viestitellyt, mutta eipä ole tullut takaisin yhteydenottoja.

Vierailija
7/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen tietoisesti jättänyt ihmissuhteita taakseni.

Olen elämäni aikani oppinut sen, ettei kenenkään kannata luottaa ja oikeastaan kenenkään kanssa ei kannata olla tekemisessä.

Vierailija
8/34 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti. Vetäytyminen on suojamekanismini.

Osa painavampia päätöksiä kun toiset.

Vierailija
9/34 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... en oikeastaan kaipaa ketään.

Paljon olen tavannut elämän varrella ihmisiä, joista eroaminen on ollut vaikeaa. Ovat esim. Olleen ulkomaalaisia ja palanneet kotiinsa. Tai minulta on kaveri kuollut. Se tuotti tuskaa alkuun. Tai olin läheinen edemenneen mummoni kanssa.

Mutta ei, en kaipaa ketään.

Vierailija
10/34 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska henkilö käski painua vttuun ja olla ottamatta häneen yhteyttä koskaan. Niin pitää nyt kunnioittaa toisen toivetta ja pysyä pois.

Vierailija
11/34 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, exä jonka kanssa tahtoisin syöksyä intohimon vietäväksi. Nyxän kanssa kun takkuaa kaikki. En voi ottaa yhteyttä, kun olin suhteessa jättäjä.

Siitäs sait. Rot in your feelings betrayer.

Vierailija
12/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska henkilö käski painua vttuun ja olla ottamatta häneen yhteyttä koskaan. Niin pitää nyt kunnioittaa toisen toivetta ja pysyä pois.

Käytöksesi on luultavasti ollut luokatonta tuollaiseen käytökseen? Miksi haluat kontaktia?

Vierailija
14/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kavereita menneisyydestä kaipaan mutta menneet on menneitä ja siihen on syynsä miksei yhteyksissä olla.

Vierailija
15/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, 2.

Eka on naimisissa ja hänellä on lapsia.

Tokaa tapailin, mutta hän lakkasi vastaamasta viesteihini, eli ghostasi. Olisi jo epätoivoista.

Vierailija
16/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi. Vain vihaa ja halveksuntaa kaikkia entisiä elämässäni olleita ihmisiä kohtaan. Yksin on parasta.

Vierailija
17/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua ottaa yhteyttä. Mennyt on mennyttä ja se pitää hyväksyä.

Vierailija
18/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies, jonka kanssa haluaisin sekstata aivot pihalle. Ainakin minä olen varattu, eikä mulla ole tiedossa miehestä kuin pelkkä etunimi, eli en voi ottaa yhteyttä, vaikka haluaisinkin. Ei olla nähty vuosiin.

Vierailija
19/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vanhaa kaveria, joita en ole nähnyt pariinkymmeneen vuoteen. En tiedä nykyisiä sukunimiä, ja muutenkin tuntuisi oudolta ottaa enää yhteyttä.

Vierailija
20/34 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hän on toistuvasti käytöksellään osoittanut, ettei ole se ihminen, jota kaipaan. Enkä minä ole enää se henkilö, jota hän kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme