Uskovaisilla tatuointeja?
Onko tuntemillanne uskovaisilla tatuointeja?
Kysyn ihan mielenkiintoista, koska vähän aikaa sitten näin erään lestadiolaisäidin, jolla oli tatuointi. Vähän hämmästyin, en jotenkin osannut yhdistää noita kahta asiaa toisiinsa.
Kommentit (10)
Maailma muuttuu :) en kyllä oikein käsitä tätä muotia, tosin en hirveästi vastustakaan.
Uskonnot on nykyään kuin sekatavarakauppa otat mitä haluat :)
rautaristi kirjoitti:
Uskonnot on nykyään kuin sekatavarakauppa otat mitä haluat :)
Mites se uskonto ja tatuoinnit nyt taas liittyivätkään toisiinsa.
Olen ottanut omat tatuointini ennen uskoontuloa, joten kyllä uskovaisillakin voi olla tatuointeja. En kuitenkaan ole harkinnut ottavani niitä lisää, mutta uskoni ei ole siihen ainoa syy.
Monista ihmisistä ei muutenkaan ulkonäöllisesti ikinä uskoisi, että he ovat uskovaisia. Olemme paljon kirjavampaa sakkia kuin mitä monet luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut omat tatuointini ennen uskoontuloa, joten kyllä uskovaisillakin voi olla tatuointeja. En kuitenkaan ole harkinnut ottavani niitä lisää, mutta uskoni ei ole siihen ainoa syy.
Monista ihmisistä ei muutenkaan ulkonäöllisesti ikinä uskoisi, että he ovat uskovaisia. Olemme paljon kirjavampaa sakkia kuin mitä monet luulevat.
Mihin uskontoon kuulut?
Varmasti näin on, mutta jokin yhdistävä tyylisuunta monesti löytyy esim seurakaupan sisältä.
Olen kohdannut uskovaisia, joilla on tatuointi tai useampikin tatuointi. - Mutta luulisin, että enemmän olen kuitenkin kohdanneeni tatuoituja, jotka eivät ole kovin uskovia. - Tosin eivät myöskään erityisiä ateistejakaan. Nykyään kohtaan niin monenlaisia tatuoituja, että en oikeastaan enää tiedä, onko heillä keskenään mitään muuta yhteistä kuin tatuointi. Tukimpa on.
Voi olla. Esim. kristittyjä ei tatuointikielto koske (Vanha vs. Uusi liitto).
Ainakin helluntailaisilla on tatskoja, värikkäitä hiuksia, yms. ihan kuin muillakin ihmisillä ellei jopa keskivertoa enempi.
Lestadiolaisia olen pitänyt hyvin hillittyinä ja luonnollisina ulkonäöltään, ehkä heillä tatuoinnit on harvinaisempia.
On.