Yökylässä Maria Veitola - Li Andersson
Kommentit (268)
Onko Maria peittänyt Alman siskon tekemän tatskan neljällä tähdellä, vai onkohan se toisessa kädessä? :D
Tulihan se mainutsemani 5eminismi!
Näiden naisten jutut on niin noloja. Ihan kuin teini-ikäiset tytöt kikattelisivat pippeli juttuja.
Mä en kestäisi noin pientä kylpyhuonetta.
Miks pitää aina jyystää hampaita yhdessä? Yököttävää
Moinen peittelemätön omahyväisyys on kyllä jotain todella rumaa.
Veti ilmeisesti useamman saunabissen.
Vierailija kirjoitti:
Wanna be köyhä Li. Uskottavaa ✌😁
Olen itse vasemmistolainen. Miksi ihmeessä oletat että olemme köyhiä? Minä esimerkiksi olen varakas sijoittaja. Ei raha estä ihmistä puolustamasta köyhiä. Eräs ystävistäni on muuten lääketehtaan entinen toimitusjohtaja. Turkulainen ja Lin äänestäjä☻
Menkää nyt optikolle! Ettekö ole oikeasti nähneet kaunista naista?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Li oikeasti nostettu puheenjohtajaksi, koska on ihan hyvännäköinen nuori nainen? Politiikassa ei hirveästi edes hyvännäköiseksi luokiteltavia nuoria naisia ole. Ei toi miltään suurelta älyköltä vaikuta jakson perusteella. T. oikeistoa äänestävä
Mikä kaunis??????????????? Kerro mikä siinä on niin kaunista.
Li on ihan hätkähdyttävän ihana, mutta selvästi ei halua avautua yhtään Marialle! Pitää vapaallakin jonkinlaista suojapanssaria... Väistelee poliittkomaisesti kaikkia kysymyksiä. Kauneudestaan ei halunnut sanoa mitään, tuskin kohta katkon jälkeen miehistäkään.
Subilta tulee samaan aikaan Uuno Turhapuro, sekin on mielenkiintoisempi kuin tämä jakso.
Vierailija kirjoitti:
Kumma et just vaslien alla kylässä sdp ja vasemmistoliitto. Enää vihreät ja kommunistit uupuu jaksoista.
On kyllä Veitolan puoluekanta suunta selvä!
On se huhtasaaren ja Hakkaraisen ja monem muun poliitikon luona kyläilly, ota urpo lääkkees.
Kaappasiko kukaan ohjelman ja onko se tulossa Youtubeen?
Li on jotenkin epäsiisti ihminen ja nimenomaan likaisella, ei rennon boheemilla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Li oikeasti nostettu puheenjohtajaksi, koska on ihan hyvännäköinen nuori nainen? Politiikassa ei hirveästi edes hyvännäköiseksi luokiteltavia nuoria naisia ole. Ei toi miltään suurelta älyköltä vaikuta jakson perusteella. T. oikeistoa äänestävä
Mikä kaunis??????????????? Kerro mikä siinä on niin kaunista.
En sanonut, että hän olisi kaunis, vaan ihan hyvännäköinen. Kyllä hän mun mielestä on ihan hyvännäköinen ollut aina. Pistää silmään, jos katsoo poliitikkoja yleensä, vaikka onhan joka puolueella nykyään joku tämmönen esim SDP:n Sanna Marin, kyllähän hänkin on IHAN hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Just joo, tyypillistä vähättelyä - Li on todella fiksu. Lue vaan sen päivityksiä ja kuuntele sitä. Jos joku Lissä ärsyttää joitain on se, että Li todella tietää ja ottaa selvää. Nytkin esimerkiksi tilanneanalyysi facebookissa sotekokous-vedätyksestä syistä ja muusta on paras selvitys aiheesta mitä on luettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo, tyypillistä vähättelyä - Li on todella fiksu. Lue vaan sen päivityksiä ja kuuntele sitä. Jos joku Lissä ärsyttää joitain on se, että Li todella tietää ja ottaa selvää. Nytkin esimerkiksi tilanneanalyysi facebookissa sotekokous-vedätyksestä syistä ja muusta on paras selvitys aiheesta mitä on luettavissa.
En tarkoittanut vähätellä, ei Li herätä mussa mtn tunteita. Äänestän aina oikeistoa, mut ei hän mua ärsytä, hänellä on ihan erilainen arvopohja ja maailmankatsomus vain kuin itselläni.
Maria ei ole kertaakaan koko ohjelman aikana haastanut Li:tä, myötäillyt vain. Voisi vähän tsempata, jos kerran omien sanojensa mukaan kysyy aina mitä ihmiset haluavat tietää.