Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin herkkujuoma - YÖK mikä kaloripommi

Vierailija
19.02.2013 |

Kaveri tekee herkkujuomansa näin:

- Kupillinen lämmintä TÄYSmaitoa

- SOKERIA

- Pussi sellaista Nestlen erikoiskahvijauhetta

- Kaakaojauhetta

- Vanilijasokeria

Ja laittaisi kuulemma vielä kermavaahtoa päälle, jos hällä vaan ois.

Siis hyi kuvotus, miten joku pystyy :D Ällöttää toi sokerin määrä, kun sokeroitua kahvijauhetta Oboy-kaakaojauhetta ( ei ees mitään kunnon kaakaota siis) vanilijasokeria ja vielä puhdasta sokeria kaiken päälle. täysrasvaiseen maitoon, en tajua.

Varmaan kermavaahdonkin tekee rasvaisimpaan kermaan mitä kaupasta löytyy.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaverisi herkutella miten haluaa.

Vierailija
2/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos kaveris tunnistaa itsensä sun aloituksesta?

Vierailija
4/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että ensin olin tulossa sanomaan että mitäs se ap sulle kuuluu, mutta pakko kyllä sanoa, että alkoi vähän ällöttämään :D

Ei niinkään toi sokeri, mutta rasvaisuus.

Vierailija
5/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen valintansa. Sinä teet kirjoitusvirheitä.

Vanilija...

Vierailija
6/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Olisit nyt kertonut kaverisi painon  ja pituuden ja mitat. Jos se on lihava, niin kamalaa, holhoukseen tuommoinen ahmatti. Jos se on normaalipainoinen, varoittavaa motkotusta siitä, että pidemmän päälle kyllä kuule alkaa lihoa ja lujaa! Jos taas laina, voi makunautinnon rimpulalta pilata kysymällä valittavaan sävyyn, mitä hän ajattelee sokerijuomen hampaillensa tekevän?

Oli miten oli, toisen nautinto on mitätöitävä.

Vierailija
7/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kaikki ihan tyhmiä ja rumia! MINÄ OSAAN HERKUTELLA mutta kohtuudella toki. Aina lauantaisin juon illalla tuopillisen kylmää mineraalivettä. Ah se on niin hyvää:) Kerran kuussa raaskin laittaa sekaan 2 jääpalaa tätähän ei sovi joka viikko todellakaan tehdä koska se  lihottaa kyllä pidemmän päälle.

Vierailija
8/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sillä nyt on väliä. HERKKUjuomahan sen piti ollakin, eikö vain? Anteeksi nyt vain, mutta ihmiset jotka eivät ymmärrä kulinarististen nautintojen päälle ovat yleensä hieman takakireitä ihmisiä :D Mitä iloa on kytätä jokaisesta tuotteesta rasvaprosenttia ja kaloreita hulluna? Minä pysyn hoikkana liikkumalla, ei tarvitse joka suupalaa laskea.

Vierailija
9/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:48"]

No mitä sillä nyt on väliä. HERKKUjuomahan sen piti ollakin, eikö vain? Anteeksi nyt vain, mutta ihmiset jotka eivät ymmärrä kulinarististen nautintojen päälle ovat yleensä hieman takakireitä ihmisiä :D Mitä iloa on kytätä jokaisesta tuotteesta rasvaprosenttia ja kaloreita hulluna? Minä pysyn hoikkana liikkumalla, ei tarvitse joka suupalaa laskea.

[/quote]hihihiii mä haluun ja olla takakireä!

Vierailija
10/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidossa on jopa hurjat 3% rasvaa, ziiz iikh omg.

Vierailija
11/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 03:48"]

[/quote]hihihiii mä haluun ja olla takakireä!

[/quote]

no hei kunnon av-mamma muistaa sanoa että "minä saan kyllä nautintoni jostain muusta kuin syömisestä ja juomisesta"! Palstalaiset on kylttyyriväkeä, ei niitä kiinnosta joku noin brutaali nautinto.

Vierailija
12/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen herkkujuoman sinä hyväksyisit, ap?

Vierailija
13/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, kuulostaa hyvältä!

Vierailija
14/14 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muuten ole mitään outoa tai ällöttävää (jos tykkää noin makeasta), mutta miksi se kaverisi tekee tuon juoman jostain kahvijuomaseoksesta? Eikö hän pidä kahvista? Tekisi kaakaosta alunperinkin, tuossa jää kahvin määrä jo niin vähäiseksi että sen voisi jättää kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi