Ällöttäviä tekstipaitoja: ISÄNTÄ, HUIPPU-ÄITI, AVHOIDOSSA jne.
Kommentit (24)
Äidillä: -Olen neitsyt, mutta tämä paita on tosi vanha!
Avohoidossa paita ei ole hauska jos oikeasti ON avohoidossa vaikka mielenterveysongelmien vuoksi.
Jos kärsit vaikka hiivasienestä niin pistä semmonen
HIIVASIENI-TARTUNTA pipo päähän.
paitojen tuotto menee mielenterveystyöhön ja joo, niitä käyttää myös rohkeat avohoidossa olevat
t. yhden sukulainen
tässä kun justiinsa listattiin paitoja, jotka ei oikeasti ole hauskoja.
Mutta av-hoidossa lienee jo eri kuin avohoidossa
En ymmärrä mitä hauskaa on tekstissä
PIPO
kun kukaan ei tajua paidan " sanomaa" siis syön masennuslääkkeitä..
En usko paitojen ärsyttävän. Niitä kun käyttävät niin potilaat, hoitajat ja muuten vaan paitojen ideasta pitävät. Kopiot on sitten asia erikseen.
Ja tuotosta menee tosiaan osa mielenterveystyöhön. Eivät loukkaa ja aivan loistava idea minusta!
Viaton huumori puree, mutta jos lapsella paita tms missä lukee riiviö, kingi, vitun päivänsäde jne. ne ovat ärsyttäviä.
Hauskaa huumoria sen sijaan voi olla pipo, missä lukee pipo tai joku muu " siveellinen" teksti. Äiti on vähän väsy ei mielstäni ole huonoa huumoria, vaikken sitä ehkä itse pitäisi.
Mulla on äiti on vähän väsynyt -paita ja ukolla isä on todella väsynyt -paita. Molemmat saatu lahjaksi. Musta niitten vitsi on jo mennyt ohi, kun niitä näkee niin paljon, joten kotona siivouspaitoina on käytössä.
mutta POMO-paidan voisin välillä laittaa.
Inhottavimpia paitoja on kuitenkin eril. mainosrievut tyyliin koff tai marlboro
Se on mun mielestä hieno. Muut mental wearin paidat on jo vuosia olleet niin kopioituja, etteivät enää naurata.
Äiti on vähän väsynyt -paitoja alkoi saada kopioina ties mistä toreilta jo vuosia sitten. Kaikista kopiopaidoista on aikoja sitten vitsit väljähtyneet. Enää hymyilyttää just ne mental wearin paidat, joita ei ole massatuotettu Halpa-Halliin.
Itse en laittaisi varmaan mitään niistä alkuperäisistäkään päälleni. En halua erottua vaatteilla.
Äitini kuoli syöpään aikoja sitten, mutta toisaalta paita pysäyttää aina ajttelemaan, entä jos mnullekin tulee syöpä.
Mies kantaa niitä koko ajan kotiin, kun töistä tulee jos jonkinlaista, ja minä kannan mökille. Olen ollut messuilla aikanaan töissä ja siellä ihmiset jopa OSTAA mainoslippiksiä ym.
Enkä ole koskaan mistään muusta paidasta saanut yhtä paljon kehuja! Ehkä sen takia, kun ikää on kohta 30, eikä kukaan enää luule teiniksi. Lähinnä olen käyttänyt keikoilla/baarissa, viime aikoina vähemmän kun moiset huvituket ovat jääneet. Oli erityisen hyvä paita silloin, jos v*tutti. Mutsi-paitaa olen miettinyt hankintalistalle.
Paitatekstit jotka minua ärsyttää:
Isukki
Läski
Sexy, Naughty but nice, Ei sulla oo muhun varaa tms " olen tosi
seksikäs" -ajatuksella varustetut
Kaikki isot logot joilla tidotetaan " mulla on varaa kalliisiin vaatteisiin"
Mun mielestä lihava joka uskaltaa käyttää tuommosta paitaa, on todella rohkee ja omaa hyvän huumorintajun :D
jossa teksti:Eihän suutarikaan yhtä kenkää tee. Käyttää sitä polleana:))
t:kaksosten äiti
Ihan junttikamaa noi ' avohoidossa' ym.
Koska oon oikeesti vähän pimee tyyppi täällä meillä päin. Mistäs vois tilata?
Pystyraita hoikentaa
tekstin alla oli pystyssä yksi raita/viiva. Nauroin sitä vielä kotonakin.
Vitun päivänsäde
Komiat pärjää aina
Äiti on vähän väsynyt