Haluaisin käydä uimahallissa, mutten kehtaa
Rintani ovat niin suuret, että pelkään että niitä tuijotetaan. Mitä mieltä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mukavaa mennä uimahalliin täällä hakunilassa, kun nuoret ulkomaalaiset miehet nauravat ja ottavat kuvia naisista.
Höpö höpö. Et ole koskaan käynytkään Hakunilan uimahallissa, enkä usko että siellä edes vilkaistaisiin kaltaistasi tukevaa keski-ikäistä setämiestä vaikka kuinka yrittäisit esitellä herkkusientäsi.
Menkää vaan sinne uimaan! Ei ketään oikeasti kiinnosta. Ainoastaan omassa päässänne olette maailman keskipiste. Todellisuudessa kaikilla on pää niin täynnä omia juttujaan, etteivät jaksa teidän erikoisuuksiinne kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mukavaa mennä uimahalliin täällä hakunilassa, kun nuoret ulkomaalaiset miehet nauravat ja ottavat kuvia naisista.
Höpö höpö. Et ole koskaan käynytkään Hakunilan uimahallissa, enkä usko että siellä edes vilkaistaisiin kaltaistasi tukevaa keski-ikäistä setämiestä vaikka kuinka yrittäisit esitellä herkkusientäsi.[
Tervetuloa hakunilan uimahalliin. Täällä notkuu näitä maahantulijoita, katsomassa nuoria tyttöjä. Nauravat vanhoille ihmisille ja kuvaavat .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Et ole koskaan käynytkään Hakunilan uimahallissa, enkä usko että siellä edes vilkaistaisiin kaltaistasi tukevaa keski-ikäistä setämiestä vaikka kuinka yrittäisit esitellä herkkusientäsi.[
Tervetuloa hakunilan uimahalliin. Täällä notkuu näitä maahantulijoita, katsomassa nuoria tyttöjä. Nauravat vanhoille ihmisille ja kuvaavat .Uimahallissa ei kuvata, jos näin tosiaan tapahtuu, niin ilmoitusta henkilökunnalle sitten vaan, heidän hommansa on hoitaa asia.
Ei uimahallissa kiinnosta ketään toisten ulkonäkö. Sitäpaitsi uimalasit on aina vähän huurussa ja pää suurimman osan ajasta veden alla.
Leppävaaran uimahalliin ei myöskään kehtaa mennä. Niin avointa tuijotusta, että häiritsee kyllä.
En minäkään kehtaa mennä. Miten paljon täälläkin solvataan ylipainoisia. Sellaiset pullukoiden omat vuorot olisi kivoja niin ei kukaan kyyläisi.
Mene vaan. Itse käyn uimahallissa kerran viikossa, ja siellä näkee todella paljon ylipainoisia ja kaikenmuotoisia ihmisiä. Kyllähän upeita ilmestyksia varmaan kaikki katsoo, mutta me muut ollaan harmaata massaa. Kukaan ei noteeraa.
Monet todella ylipainoiset aloittavat liikunnan nimenomaan uimahallista, kun vesi on niin hyvä elementti nivelille. Olen nähnyt myös naisia joilta on poistettu rinta ym. Se tunne tai luulo että kaikki katsoo, on vain omassa päässä!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella uimahallissa käyvällä on muka oikeasti timmi ja sopusuhtainen kroppa? Varmaan vain muutamilla harvoilla. Suurin osa uimahallikävijöistä on oikeasti ihan yhtä tavallisen näköisiä, epäsopusuhtaisia ja muutoin samankaltaisia kuin tekin. Ette vain sitä itse tajua. Sinne vaan sekaan nauttimaan jos siitä uimisesta kerran vielä tykkäisikin! Miksi sinne pitäisi mennä muita miellyttämään?
Timmiyden puutteessa ei ole musta mitään outoa. Suurin osa näyttää mun silmään sopusuhtaiselta ja normaalilta, vaikka iho roikkuisi. Ja esim. ylipainoiset on tuttu näky, en ajattele mitään. Mutta kellään naisella en vielä ole nähnyt yhtä outoa kroppaa kuin itselläni. Muoto ja rasvan sijoittuminen on kummallisia. En välittäisi olenko hoikka vai lihava, timmi vai en, kunhan näky ei olisi niin tavallisesta poikkeava kuin mulla. Pelkään että mua tuijotettaisiin suu auki. Niin on kouluaikoina käynytkin, mutta silloin kroppa oli muodoltaan ehkä normaalimpi ja tuijotus johtui ihokarvoista.
Hanki oma tahto äläkä ole muiden armoilla. Tyhmyyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma tahto äläkä ole muiden armoilla. Tyhmyyden huippu.
Ihminen on sosiaalinen olento ja välittää muiden mielipiteistä, sinäkin.
Toki olisi hyvä jos tässä uimahalliasiassa uskaltaisimme olla välittämättä ihmettelevistä katseista tms., jota ei välttämättä edes tapahdu.
Saanko puristella sun ihania isoja rintoja? Sen jälkeen rakastelen sua takaapäin samalla nauttien sun isojen rintojen hieromisesta... Uuuh.
Niin, tai sellainen pimeä höyrysauna jossa kaikki saisivat olla kaikkien kanssa.