Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajat huom! Palkasta...

Vierailija
19.02.2013 |

Miehen kaveri kertoi vaimonsa, joka sairaanhoitaja, tienaavan 5800e/kk. Kuulostaa jotenkin uskomattomalta palkalta sairaanhoitajalle... Onko tuo mahdollista kaikkine yötyölisineenkään? Tai ehkä jos on erikoissairaanhoitaja, olsiko sitten mahdollista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta ei Suomessa.

Vierailija
2/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaimo on töissä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko! Kaverini on töissä yliopistollisen sairaalan vaativalla syöpäosastolla, jossa saavat siis extralisää palkkaan työn vaativuuden takia. Hän tekee tosi paljon öitä ja lähes kaikki viikonloput. Palkka on bruttona reilu 3000e yleensä kaikkine lisineen.

Vierailija
4/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahdollista, jos tekee keikkaa yksityisellä. Kunnallisella puolella ei ole mahdollista. Keikkatyöstä maksetaan paremmin kuin vakituisesta duunista. Varsinkin Attendo maksaa hyvin, mutta siinä saattaa olla kuukauden joka päivänä eri duunipaikka. Itse olen vakituisessa toimessa kunnallisella puolella, teen 3-vuorotyötä, paljon vkl-duunia. Keskimäärin palkka 3400 e/kk

Vierailija
5/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika paljolta, noista vuokratyöfirmojen palkoista en tosin tiedä. Mutta jos on vakituinen paikka, niin vaikea olisi ihan noin paljon saada. Tonni vähemmän, niin uskoisin hyvinkin. Itse teen oikeastaan kaikki vkonloput ja pyhät töitä, pyhinä paljon myös 15h vuoroja, ylitöitä joka listassa jne. eli vuorolisät lähes maksimaaliset ja bruttotulo menee keskimäärin johonkin 4000/kk mikä on enemmän kuin kellään muulla tuntemallani hoitsulla. Minulla on vasta 1 ikälisä, niillä pystyy sitten taas vähän enempi saamaan aikaa myöten, samoin erityisistä ansioista voi saada henkilökohtaisia lisiä joitakin satasia/kk uran aikana. Muuten ei juuri tästä olekaan palkkakehitysmahdollisuuksia.

Jos tuo onkin totta, niin on kyllä yksittäistapaus, kenenkään ei kyllä kannata hoitsuksi ryhtyä tuollaisten tulojen toivossa ;-) Voin kertoa, että jo tähän 4000/kk saa tehdä töitä!

Vierailija
6/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa on mahdollista, jos on esim. julkisella tai yksityisellä ja tekee oman "leipäduuninsa" lisäksi ylityötunteja ihan simona, ja paljon keikkaa päälle omien vuorojen ja lisätyötuntien lisäksi, mutta periaatteessa saa olla kyllä duunissa koko ajan jos tollasta rahaa tienaa.

Väittäisin että käytännössä mahdotonta...

En usko että mikään yksityinenkään maksaisi lisineen noin paljoa....

Vierailija
7/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sairaanhoitajille maksetaan ylityöt rahana?

Vierailija
8/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hesassa julkisella saa ylityöt rahana, ainakin mä oon saanu....???

Vierailija
9/9 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini työskentelee psykiatrisena sairaanhoitajana 10. Vuotta ja viime kuun bruttotulon mainitsi olleen yli 5000e ja verojen jälkeen n 3900e .. Hän on kyllä paljon töissä ja tekee aina kaikki mahdolliset pyhät ja viikonloput.