Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porraskuilun seinät. Tapetti vai paneeli vai jotain muuta?

Vierailija
28.02.2019 |

Oliskos joillain kivoja ehdotuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vai uusi talo? Kapea vai tilava kuilu? Kylmä/puolilämmin vai lämmin tila? Onko ikkunoita? Mitä materiaalia portaat? Kuljetaanko portaissa usein ja onko taloudessa portaita käyttäviä lapsia tai lemmikkejä?

Vierailija
2/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha vai uusi talo? Kapea vai tilava kuilu? Kylmä/puolilämmin vai lämmin tila? Onko ikkunoita? Mitä materiaalia portaat? Kuljetaanko portaissa usein ja onko taloudessa portaita käyttäviä lapsia tai lemmikkejä?

Vanha, kapea, puolilämmin, kuilussa ei ikkunoita, puuportaat, ei päivittäistä kulkua, ei lapsia/lemmikkejä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja puolilämmin on mulle ne avainsanat tuossa. Sormi- tai sisarpaneeli? Siis jos sopii muuhun sisustukseen.

Vierailija
4/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ja puolilämmin on mulle ne avainsanat tuossa. Sormi- tai sisarpaneeli? Siis jos sopii muuhun sisustukseen.

Paneeleista ajateltiin lähinnä helmiponttia. Vähän sillälailla tuumailtiin että jospa helmipontilla kuilun alaosa, yläkerran lattian tasoon asti ja kuilun yläosa samalla tapetilla kuin yläkerran porrastasanteen muutkin seinät. Toinen ajatus on että kuilun kohdalta kattoon asti helmipontilla. Ap

Vierailija
5/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii varmaan puolipaneelikin, mua vaan arveluttais tapetoida puolilämmintä. Kuinka kosteustaso siellä menee, vaihteleeko rajusti? Ettei tapetti lähde kellastumaan tai pärkyämään reunoista?

Vierailija
6/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii varmaan puolipaneelikin, mua vaan arveluttais tapetoida puolilämmintä. Kuinka kosteustaso siellä menee, vaihteleeko rajusti? Ettei tapetti lähde kellastumaan tai pärkyämään reunoista?

Ei, kun eihän se oliskaan puolipaneeli, anteeksi huolimattomuus.

Oon usein nähnyt noita toteutettuna sun kuvailemalla tavalla. Ei se ruma ole.

Vierailija
7/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että siinä tulee ongelmaa. Ainakin muissa huoneissa on tapetit kestäneet. Ap

Vierailija
8/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kikulitapettia. Mukava katseenvangitsija.

Vierailija
9/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota paneelia vaan suosittelisin harkitsemaan uudelleen. Tietysti se on makukysymys, mutta helmipaneelista tulee mulle aina mieleen saunan seinä+80-lukuiset ruskistuneet mäntykatot ja puolipaneloinnit.

Vierailija
10/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota paneelia vaan suosittelisin harkitsemaan uudelleen. Tietysti se on makukysymys, mutta helmipaneelista tulee mulle aina mieleen saunan seinä+80-lukuiset ruskistuneet mäntykatot ja puolipaneloinnit.

Se kyllä maalattaisiin. Ap

Vierailija
11/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/12 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä nostan.