Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kaivataan! Mitenkäs te muut työttömät vietätte aikaanne?

Vierailija
28.02.2019 |

Valmistuin äskettäin, ja minulle on jo käynyt selväksi, ettei osaamistani kaivata missään. En jaksa enää pettyä koko ajan ja kuunnella vastauksia, joiden mukaan "vaikutat ihan mukavalta, mutta valitettavasti päädyimme valitsemaan pätevämmän henkilön". Olenkin päättänyt jättäytyä kokonaan työttömäksi.

Tämä on minulle kuitenkin uusi juttu, ja kaipaisinkin vinkkejä muilta av:n työttömiltä. Kuinka vietätte aikaanne? Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut näin paljon aikaa, enkä oikein edes keksi, mihin kaikkeen sitä voisikaan käyttää. Entä miten käytätte saamaanne tukea? Luulisi että siitä jää ihan mukavasti elämiseenkin, jos vuokra ei ole korkea.

Terv. työtön 26 v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään punttisalilla ja kasvata lihaksia.

Vierailija
2/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jooga

- Tietokonepelit

- Salilla käynti

- Teen ruokia joita en ole ennen kokeillut

- Kävelyllä käynti

...ja silti aikaa riittää turhaan palstailuun. Sama ongelma, vastavalmistunut mutta töitä en saa. Joko liian vähän kokemusta (haloo, eka työ?) tai joku sisäinen hakija palkataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä masturboin

Vierailija
4/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu, ruuan laitto, siivoaminen, leivonta, pitkään nukkuminen, leffojen katsominen lukeminen...

Tulikos mieleen uudellekouluttautuminen? Turha ruikuttaa siellä, oot vielä nuori.

Vierailija
5/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anal-jari kirjoitti:

minä masturboin

Mutta ei sitäkään koko päivää jaksa tehdä. Ainakaan ihan päivittäin.

-ap

Vierailija
6/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä dokataan ja norkoillaan palstalla.

Vierailija
7/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla pääosin.

Vierailija
8/8 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu, ruuan laitto, siivoaminen, leivonta, pitkään nukkuminen, leffojen katsominen lukeminen...

Tulikos mieleen uudellekouluttautuminen? Turha ruikuttaa siellä, oot vielä nuori.

Enhän minä ruikuta, vaan pyydän vinkkejä. Kun kerran ei ole työtä, niin ainakin haluan käyttää aikaani edes jotenkin järkevästi. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi