Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies pettää ruman naisen kanssa..

Vierailija
18.02.2013 |

..se ärsyttää enemmän kun jos pettäisi kaunottaren kanssa. Mulle kävi

niin ja mietin että mahtaa mulla olla (paskan miehen lisäksi) paska luonne. Olen paljon nätimpi ja parempikroppaisempi. Ainut etu että tuo ruma hoito suostui antamaan peräreikää, oli kuulemma oikein itse ehdottanut. Minä kun en suostu anaaliin. Mutta toivon että olisi edes ollut kaunis.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama oli täällä. Miehellä oli pari kuukautta ihan tunne(ja seksikin toki)suhde niin rumaan naiseen, että kun sain selville, niin ensimmäinen ajatus oli että "jos ihan oikesti häviän tolle, niin voin vaikka suosiolla tappaa itteni". En yleensä arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella tms. mutta tuossa tilanteessa se oli jotenkin niin kova kolaus itsetunnolla, ja se nainen on ihan oikeasti kaikilla mittäpuilla RUMA (vaikka onkin ihan mukava, olen jälkeenpäin vähän tutustunut)

Olis ollut niin paljon helpompi kun olis pettänyt jonkun hotin kaunottaren kanssa, olisin ymmärtänyt. Mutta nyt en vaan ymmärrä, että mikä mussa oli vikana, jos kerta niin paljon rakastaa ja olen kauniimpikin, miksi halusi jonkun muun? Ja meillä ei ole mitään noita persepanojuttuja mukana, mä kyllä annan jos mies haluaa, enkä tiedä yhtään millasta seksiä heillä on keskenään ollu, en oo kysyny eikä se kyllä kertoskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä