Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua ystävään joka (aina) rakastuessaan unohtaa minut?

Vierailija
18.02.2013 |

Tuntuu tosi kurjalta kun (taas) sama kuvio: hänellä uusi rakkaus, nyt jo puolisen vuotta mennyt niin ettei hän ehdi tavata, ei ehdi puhelimessa jutella, ei vain ole yhtään aikaa minulle eikä kyllä muillekaan ystäville (tai ainakaan niille jotka minäkin tunnen). Asumme n. 20min matkan päässä toisistamme. Voisi kuvitella että joskus löytyisi aikaa jos haluaisi, mutta hän priorisoi tuon rakkaansa. Tavallaan ymmärrän, mutta kuitenkin kun tässä on jo vaikka kuinka mones kerta kun sama juttu toistuu: aiemmin n. 1-1,5v kuluttua suhteen alkamisesta kun alkaa mennä huonosti hän alkaa sitten soitella joka päivä ja silloin pitäisi sitten taas jaksaa kuunnella, tukea ja ymmärtää. Ja olen jaksanut. Koska kyseessä minulle tärkeä ystävä mutta alan pikkuhiljaa kyseenalaistaa olenko tärkeä ystävä hänelle laisinkaan? Tai jos joka kerta (tämä ehkä kuudes tai seitsemäs) uusi mies laitetaan tärkeysjärjestyksessä joka päivä joka ainoa hetki edelleni niin en tiedä miten pitäisi suhtautua. Tuntuu ikävältä että taas (jos historia toistaa itseään) ystäväni alkaa 6-12kk kuluttua soitella ja tarvita tukea. Ja siihen asti minä vain odottelen ja olen valmiina. Tottakai toivon yli kaiken että tämä suhde hänellä olis erilainen ja onnistuisi. Kuuluuko tämä ystävyyteen että ymmärtää ja antaa anteeksi sen vaiheen kun toinen leijailee pilvissä ja viettää kaiken vapaa-aikansa symbioosissa uuden rakkauden kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyden kuuluu olla vastavuoroista. Rakastuminen ja seurustelu varsinkin alkuaikana vie tietenkin aikaa muulta ja hyvä ystävä ymmärtää sen ja antaa tilaa, mutta jos hänellä ei puoleen vuoteen ole ollenkaan aikaa sinulle, hän ei kyllä kuulosta ystävältä. Minua vain ihmetyttää, miten hän voi olla sinulle tärkeä, jos hän vain käyttää sinua hyväkseen?

Vierailija
2/2 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samalla aallonpituudella. Silloin kun hän on sinkkuna tapaamme usein ja meillä on yhdessä hauskaa. Hän on vanhimpia/parhaita ystäviäni. En jotenkin usko että hän itsekään tajuaa miten käyttäytyy(?) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla