Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsusta eroon..

Vierailija
18.02.2013 |

Miten eroan narsistista. Yhdessä 6 vuotta ja välissä jo vuosi eroa. Sitten jostain kumman syystä alkoi muuttumaan taas unelmien mieheksi, otti huomioon, oli kiinnostunut ym.Ja juuri kun olin vuoden kestäneen pahoinvoinnin jälkeen alkamassa elää uudelleen tuli hän ja sai mut pauloihinsa. Nyt taas yhdessä 1,5 vuotta ja alan olla aivan loppu. Alistusta, nöyryyttämistä, ei kuulemma kehtaa lähteä minun kanssa esim kavereidensa luokse, kun pelkää minun "möläyttävän jotain sopimatonta" Tällä narsistilla on myös peliongelmia, peleihin menny vuosien saatossa n. 20000 egee. Ja nyt piilottelee pankkikorttia, tilejä. Hän elää elämäänsä ja sulkee mut pois. Hänellä  on joka asiaan oikeutus ja joka asiaan minä olen syyllinen. Loppuuu

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan kun olisit puhunut exästäni. Peliongelmia, rahat piiloittelua, patologista valehtelua ym ym. Eroon pääsi vain sillä ettei ole missään yhteydessä. Hänkin muuten palasti takaisin exänsä luo. En oikein ole ikinä ymmärtänyt miten se oli mahdollista kun viimeinen heidän eronsa päättyi aikanaan naisen viiltelyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla