Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen (tai siinä main), kuinka monessa maassa olet ollut?

Vierailija
28.02.2019 |

Matkustavatko saman ikäiset kaverisi/tuttusi paljon, miten määräsi suhteutuu muihin?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Viro, Ruotsi, Norja ja Espanja. Eli lukuni on 5. Olen matkustellut hyvin vähän.

-29 v.

Vierailija
22/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmisikäni olen tässä yhdessä maa-planeetassa asustellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi. Löytyykö toista vastaavaa kommentoijaa tähän ketjuun?

Melkein. Olen käynyt Suomen lisäksi Haaparannassa. Ikää 32 vuotta ja matkustelu ei pahemmin kiinnosta.

Vierailija
24/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja Norja.

Vierailija
25/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Ruotsi, Norja ja Viro. Kotimaassa olen kyllä matkustellut enemmän, ulkomaanreissut ovat olleet harrastusmatkoja tai koulun luokkaretkiä.

En koe suurtakaan tarvetta lähteä ulkomaille, häiritsee kun en osaa kieliä ja ajatus lentämisestä ei houkuta alkuunkaan. Enkä oikein ole rantalomatyyppiä, kaupunkishoppailutkaan ei kiinnosta. Suomessakin on aktiviteettia ja nähtävyyksiä, ne ovat riittäneet minulle oikein hyvin :).

Vierailija
26/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin parikymmentä maata. Yhdysvaltoihin olen matkustanut useampaan kertaan eri puolille (New York, Los Angeles, San Fransisco ja Alaska). Ja sitten taas Euroopan sisältä maita kerääntyi helposti jo parin kuukauden reilauksella kymmenkunta.

Vierailija
27/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 maata olen nähnyt. Olen 29-vuotias. Ollaan vasta viime aikoina matkustettu viisihenkisen perheemme kanssa.

Minulle aina sanottiin, ettei lasten kanssa voi matkustaa - pyh, hyvin voi :)

Saa nähdä, minne tänä vuonna mennään.

Vierailija
28/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ainoastaan käynnyt. 33v.

Vierailija
29/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 maata olen nähnyt. Olen 29-vuotias. Ollaan vasta viime aikoina matkustettu viisihenkisen perheemme kanssa.

Minulle aina sanottiin, ettei lasten kanssa voi matkustaa - pyh, hyvin voi :)

Saa nähdä, minne tänä vuonna mennään.

No varmaan voikin, mutta ei se ole silti sama asia kuin matkustella lapsettomana. Kyllä matkakohteisiin ja kaikenlaisiin järjestelyihin joutuu kiinittämään enemmän huomiota. Lisäksi matkustaminen tulee kalliimmaksi, kun joutuu hankkimaan lapsillekkin passit, lentoliput ja kaikkea. Kun kaikkia ei silloin omassa elämässä nappaa ajatukset noista asioista, jos matkalle voi päästä helpommalla ja halvemmallakin, eli pysymällä lapsettomana.

Vierailija
30/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurimaissa olen piipahtanut, mutta kunnolla vain norjassa ja venäjällä, koska ruotsin ja Viron reissut olivat kaupassakäyntejä.

Vierailija
31/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja käynyt Ruotsissa ja Virossa 🤔

Mieheni on 37, eikä ole koskaan poistunut suomesta

Vierailija
32/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 eri valtiota laskin äsken. Jotain saattoi toki unohtua.

Vierailija
33/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 ja käynyt Ruotsissa ja Virossa 🤔

Mieheni on 37, eikä ole koskaan poistunut suomesta

Siinä tapauksessa myönnän tappioni. Olen miehesi kanssa siis jaetulla ykkössijalla, mutta miehesi laitettakoon minun edelle, koska hänellä on enemmän ikää.

Vierailija
34/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 maata, 30v ollaan. Tuttavapiirissä olemme paljon matkustelevia, noin 5 reissua vuodessa tehdään.

Vierailija
35/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noita laskee?

Statussymboli naisilla. Vähän niinkuin bemarien määrä pojilla.

Vierailija
36/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt neljässä maassa. Lapsuudessani emme matkustaneet Ruotsia pidemmälle. Nyt olen käynyt Ruotsin lisäksi Virossa, Saksassa ja Ranskassa. 

Vierailija
37/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35. Maita 6. Osalla kavereista enemmän kasassa, osalla vähemmän. En koe että tämä olisi mikään ikäkysymys. Enemmän kyse siitä, mikä ketäkin kiinnostaa.

Vierailija
38/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 maassa.

En jaksa alkaa luettelemaan

Vierailija
39/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän yhä olevan yksin ykköspaikalla käytyjen maiden vähemmyyskilpailussa yhdellä maalla eli Suomella. Tai, no eihän tuosta voi alemmaksi mennäkkään, mutta katsotaan, löytyisikö edes ketään jakamaan tätä jumbosijaa. Vai tuliko minulla tehtyä nyt sellaiset "pohjat" joihin ei kukaan muu pääse?

Ohi aiheen mutta: Koska en voi nokittaa maiden määrällä, nokitan tuntemani henkilön iällä. Isäni on 66 eikä ole koskaan poistunut Suomesta. Ei ole edes käynyt 200km kauempana synnyinpaikastaan. 

Vierailija
40/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas että ihmiset matkustelevat paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi