Huomenna olisi ollut kauan kaivattu lapsivapaa
Yhdeksi yöksi kerran vuodessa saadaan lapsi yökylään. Hänellä nyt niin kova yskä ettei voi laittaa yökylään. Harmittaa.
Kommentit (11)
Meillä ihan sama! Että ärsyttää. Eikä ole edes eka kerta kuin käy näin.
No yritä siirtää sitä seuraavalle perjantaille.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Olet yhden lapsen äiti etkä jaksa edes sitä?
En ole ap, mutta kyllä minä ainakin kaipaisin edes kerran vuodessa yhden kahdenkeskisen päivän ja yön mieheni kanssa. Ei yleensä toteudu. Meidän lapset ovat teinejä ja aina hereillä ja kotona jos mekin ollaan. Ei yhtään rauhaa.
Nyt molemmat olisivat olleet yökylässä samana yönä mutta hups, sitten iskee flunssa ja homma peruuntuu. Taas.
No nopeastipa se yökylä kuitenkin järjestyi, kun viikko (?) sitten valitit siitä miten kukaan ei ikinä ota yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä minä ainakin kaipaisin edes kerran vuodessa yhden kahdenkeskisen päivän ja yön mieheni kanssa. Ei yleensä toteudu. Meidän lapset ovat teinejä ja aina hereillä ja kotona jos mekin ollaan. Ei yhtään rauhaa.
Nyt molemmat olisivat olleet yökylässä samana yönä mutta hups, sitten iskee flunssa ja homma peruuntuu. Taas.
Meilläkin ainoa oma rauha on kerran viikossa olevat lapsen treenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin ainoa oma rauha on kerran viikossa olevat lapsen treenit.
Meillä sekään ei onnistu koska tällöin toinen vanhemmista on joko kuskina tai treeneissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy yrittää.
Jos siirto onnistuu, niin miksi ei lapsivapaa onnistuisi useammankin kerran vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on yks lapsi ja kaks vanhempaa, he voivat tarjota toisilleen lapsivapaata vaikka joka päivä.
Meille tuli ero ja nyt on lapsivapaata aina joka toinen viikko. Ja sitten viikon jälkeen on tosi kiva taas olla muksujen kanssa, kun on saanut levätä ja on ehtinyt vähän ikäväkin tulla. Paras ratkaisu ikinä!