Miten ihmisillä on päivisin aikaa pyöriä täällä?
Tuli tälläinen ajatus päähän. Varsinkin kun lueskellut miten täällä on niin menestyneitä ja akateemisia ihmisiä... ;) Itse en aktiivisesti täällä käy, mutta sairaslomalla/työttömänä tällä hetkellä.
Kommentit (31)
Minä olen akateeminen ja menestynyt niin hyvin, että nyt minulla on aikaa olla Av:llä.
Olen loistavalla älylläni ja akateemisilla taidoillani saanut kerättyä itselleni erittäin huomattavan omaisuuden.
Vapaapäivä tänään. Netflixiä ja av palstaa vuoronperään. Ja illalla sitten uimaan ja frendejä tapaamaan.
Ei täällä töissä muutakaan tekemistä ole. Parhaassa tapauksessa muutaman kerran päivässä tarvitsee oikesti jotain tehdäkkin, muuten riittää että selaa av:ta, katsoo leffoja/sarjoja tai vaikka lukee jotain samalla kun seurailee mittareita sivusilmällä. Tylsäähän tämä on, mutta palkka juoksee niin mikäpä tässä ollessa.
Olen paikallisen yläasteen keittolan emäntä ja aikuisella pojallani on diabetes - sen takia minulla on lupa käyttää puhelintani työaikana ja kaikki luulevat Minun viestittelevän pojalleni vaikka olenkin palstalla. Minun ei tarvitse tehdä siis yhtään mitään palkkani eteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen akateeminen ja menestynyt niin hyvin, että nyt minulla on aikaa olla Av:llä.
Olen loistavalla älylläni ja akateemisilla taidoillani saanut kerättyä itselleni erittäin huomattavan omaisuuden.
;D
Ihan samalla tavalla kuin sinullakin :D
Olen sairaslomalla tänään.
Muutenkin, jos teen etäpäivää, niin vietän taukoja täällä, esim. Kun syön.
Akateeminen
Mulla lapset täysi-ikäisiä, ja toisen kirjan kirjoittaminen kesken.
Hyvä tässä välillä palstailla.
Perheenäideillä ei päivisin muuta olekaan kuin aikaa.
Akateeminen vapaus lueskella vauva palstaa ajoittain ja olla iltaan asti töissä ;). Itse käyn täällä töiden lomassa välillä liiankin usein, mutta se taas kostautuu pitkinä työpäivinä - yritän parantaa tapani.