Miten ihmisillä on päivisin aikaa pyöriä täällä?
Tuli tälläinen ajatus päähän. Varsinkin kun lueskellut miten täällä on niin menestyneitä ja akateemisia ihmisiä... ;) Itse en aktiivisesti täällä käy, mutta sairaslomalla/työttömänä tällä hetkellä.
Kommentit (31)
Hyvin on aikaa, kun poden kuumetta ja flunssaa kotona yksin. Ja ihan väitellyt ihminen olen :) . Lisäksi roikun av:lla kaikki työmatkat, koska kuljen junalla töihin eikä siinä istuessa ole oikein muuta tekemistä.
Mä olen kaukana akateemisesta... ja aina täällä.
Eikö haittaa jos on iltaisin ihmisillä aikaa täällä pyöriä?
Moni muukin on sairaslomalla tai työttömänä. Ihmisillä on myös vapaapäiviä ja lomia. On vuorotyötä ja osa-aikatyötä. Ja tietenkin ne kotiäidit ja äitiyslomalaiset ja hoitovapaalaiset.
Menossa yöksi töihin ja yritän lukea jotain unettavaa, romaani ei nyt käy.
Duunari pätkätöissä ja flunssassa ehtii kyllä hyvin palstailemaan seuraavaa luvattua keikkaa odotellessa.
Teen sellaista monimuotoista työtä kotona, missä teen hommia pyrähdyksinä ja sitten pidän huilia. Huilitauoilla tulen usein tänne. Harvoin koko päivää täällä notkun.
Kun lapset on koulussa, niin äidillä on aikaa lötköillä täällä.
Tällähetkellä: kellonajasta päätellen Vauva-palstalle kirjoittavat kotona olevat äidit/isät, joidenka jälkikasvu on vielä päiväunilla?
Omat lapseni ovat jo muuttaneet kotoa. Itse olen nyt flunssassa ja viihdytän itseäni lukemalla näitä "niin-tosissaan-hampaat-irvessä-verenpaine katossa" -kirjoitettuja kommentteja. Päivän parasta viihdykettä parhaimmillaan.
Mites muut? Kirjoittaako tänne joku, jolla ei ole lapsia. Mistä syystä luet tätä palstaa?
olen ilta opiskelija
mailma ei pyöri vain päivärytmillä vtun urpo
Minulla on aikaa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä eikä lapsetkaan asu enää kotona. Tämä on päivästä riippuen hyvää tai "hyvää" ajanvietettä.
Vuorotyöläisellä on nyt vapaapäivä - viikonloppuna sitten sorvin ääressä.
Olen akateeminen ihminen virkavapaalla, ja kello on nyt hieman yli kuusi aamulla, heräsin hetki sitten ja roikun netissä ennen aamutoimia. En siis ole juuri nyt Suomessa.
IT-hommissa, useampi selain ja sovellus auki samaan aikaan.
Akateemisilla ihmisillä on aikaa. Pyörittävät toimistossaan peukaloitaan ja liksa juoksee.