Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätöihinkin on nykyään ihme kriteereitä

Vierailija
28.02.2019 |

Ennen riitti, kun oli reipas ja hyväkäytöksinen. Esimerkiksi kerroshoitajan työssä edellytettiin tietoteknisiä valmiuksia (?!) ja asiakaspalveluun ammattikorkeakoulututkintoa. Oletteko huomanneet saman, että jo kesätöihin vaaditaan enemmän ja että kriteerit ovat tarkempia? Ei riitä enää alan opiskelija, vaan pitää olla mieluiten vasta valmistunut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo johonkin mansikkamaalle pääsee aika vähällä kokemuksella. Kaupan kassalle vaaditaan jo aika paljon. Itse opiskelen viestintää ja viestinnän kesätöihin tulevan odotetaan osaavan kirjoittaminen, kuvaaminen, videokuvaus ja videoiden ja kuvien editointi, taittaminen, somesisällöt, verkkosivujen ylläpito, muutama julkaisujärjestelmä, hakukoneoptimointi, analytiikan hyödyntäminen, maksetut somesisällöt ja vaikuttajayhteistyön käyttämisestä osana viestintää pitäisi olla kokemusta. Yleensä viestintätyypille pamahtaa myös tapahtumajärjestelyt.

Plussana vielä, että nämä on usein palkattomia harjoitteluja tai palkka joku 500e/kk.

Siellä mansikkamaalla ahkera poimija hankkii parhaan satokauden aikana tuon 500e paljon nopeammin.

Epäilen että mansikkamaille haetaan nykyään työvoima keskitetysti Ukrainasta, koska molin sivuilla on vähän ilmoituksia. Yhdessä tarjottiin majoitusta yksiön hintaan. Siihen tuo 500 euroa sitten meneekin.

Vierailija
22/22 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun esikoinen pääsi 16-vuotiaana kahteen kesätyöhön. Olin ällistynyt kun kaikki selittää ettei onnistu.

Meillä myös näin. Mun 2002 syntynyt tyttö haki viime kesänä kolmeen työhön, josta kahteen pääsi. Teki sitten yhden kahden viikon pätkän kesäkuusssa ja toisen heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän