Näin miehen kaverista eroottista unta ja
...minua hämmentää se, miten paljon tuo uni kiihotti minua. Tiedän - se on vain unta, mutta tunsin silti oloni epämiellyttäväksi kun heräsin ja tajusin kiihottuneeni unesta. Unessa tuo miehen kaveri lähestyi minua ja lopulta päädyimme harrastamaan seksiä ja hän sanoi minulle, että "antaa minulle sen mitä en mieheltäni saa".
Kyllä meillä on miehen kanssa hyvä parisuhde ja seksielämäkin, joten en usko unen siitä tulleen. Miehen kaveri on kyllä mielestäni hyvännäköinen, mutta en ole koskaan edes tavannut häntä kasvotusten. Mistä ihmeestä moinen uni?!
Kommentit (8)
Olen nähnyt tosi paljon todentuntoisia e-unia ja herännyt säikähtäen. Unet ei tarkoita muuta kuin, että viime kerrasta on jo aikaa.
Tuleehan noita. Varaudu hämmentyneeseen fiilikseen kun tapaatte seuraavan kerran. :D
Hän näki varmasti samaa unta. Olette molemmat pettureita, hyi :D
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan noita. Varaudu hämmentyneeseen fiilikseen kun tapaatte seuraavan kerran. :D
Emme tosiaan ole kertaakaan vielä kasvotusten tavanneet, koska hän on kiireinen työnsä (muusikko) puolesta ja siitäkin on todella kauan, kun mies on häntä viimeksi nähnyt. Voi kuitenkin olla hyvinkin mahdollista että näemme häntä joskus ihan lähitulevaisuudessakin ja uskon, että tulen tuntemaan oloni kiusaantuneeksi kun näen hänet. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tosi paljon todentuntoisia e-unia ja herännyt säikähtäen. Unet ei tarkoita muuta kuin, että viime kerrasta on jo aikaa.
Meillä on miehen kanssa seksiä lähes joka päivä, joskus toki poikkeuksia jos on todella kiire, olemme väsyneitä tai kipeinä tms. Ei pitäisi ainakaan puutteesta olla kiinni...
Tuleeko likaisellelutkalle himo jakaa torttua?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko likaisellelutkalle himo jakaa torttua?
Kyllä
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/p244915