Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus kolkuttaa sydämesi ovella. Mitä vastaat Hänelle?

Vierailija
17.02.2013 |

..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Se on mun ja Jessen välinen sisäpiirin juttu..

Vierailija
2/15 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan: Ei osteta mitään!! Enkä avaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo ole koskaan kolkutellut, joten en ole vastannut. 

Olen niin pälli etten ymmärrä edes mitä tuo metafora "kolkuttelee sydämen ovella" tarkoittaa. Miltä se tuntuisi jos niin tapahtuisi?

Vierailija
4/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 12:00"]

No eipä tuo ole koskaan kolkutellut, joten en ole vastannut. 

Olen niin pälli etten ymmärrä edes mitä tuo metafora "kolkuttelee sydämen ovella" tarkoittaa. Miltä se tuntuisi jos niin tapahtuisi?

[/quote]

Minulla se ainakin tarkoitti sitä, että en saanut rauhaa ajatukselta, että minun on annettava elämäni Jeesukselle. Koin voimakkaasti, että Jeesus kutsuu. Koin, että ellen tee sitä tänään, huomenna voi olla liian myöhäistä. Jeesus kutsuu eri ihmisiä eri tavalla ja eri aikaan. Ehkä Hän kutsuu sinua myöhemmin.

Vierailija
5/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun raamattuleirifraasi. Onneksi menin opiskelemaan ja sydämeni aukeni maailmalle. Terkkuja kansanlähetykseen ja raamattuseuraan. t lappeenrantalainen

Vierailija
6/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No." En pidä latinomiehistä.

Vierailija
7/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 01:14"]

[/quote]

Latino? Nyt on mennyt hiukkasen nuo "rodut" sekaisin sulla.

Vierailija
8/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tuollaista tilannetta vastaan. Siis että minun "pitäisi antaa elämäni jeesukselle".

No mutta en ole huonossa elämäntilanteessa, pahoissa vaikeuksissa, minkään aineen addikti tms. joten en uskokaan että tuollaista tilannetta tuleekaan (yleensä huonossa elämäntilanteessa oleville tulee tuo "kutsu". Vanha läppä onkin että miltei kaikki himouskovaiset ovat entisiä alkoholisteja ja narkkareita). Ja jos tuollainen tilanne tuleekin, pitänee soittaa mt-toimistolle ja varata aika psykiatrilta.

Vierailija
9/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 01:14"]

[/quote]

Latino? Nyt on mennyt hiukkasen nuo "rodut" sekaisin sulla.

[/quote]

Jep, ainakin tuhansista kirkkomaalauksista yms. päätellen Jeesus oli lähinnä keskieurooppalainen; vaalea, pitkänenäinen ja kapeakasvoinen.

Vierailija
10/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin olla jonkun seurakunnan tms. sielujen ja rahojen kalastelija, joka kolkuttaa pankkitilini ovea. En avaa.

Vierailija
11/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus on latinomiesten tyypillinen nimi! Urpot.

Vierailija
12/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ommella, tuutko töihin mulle?

Vierailija
13/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ikionnellisena: "Odotin Sinua, Herra! Astu sisään ja käy taloksi!"

Olen itseasiassa tuon jo tehnyt vuosikymmenet sitten ja edelleen tekisin saman!

MIKÄÄN ei ole ollut elämässäni  NIIN onnellinen ja PARAS ASIA kuin JEESUKSEN TULO elämääni! En ollut alkoholisti tai narkkari tai rosvo tai huora, vaan ihan tavallinen nuori nainen, jolla oli ulkoisesti kaikki todella hyvin, perhekin oli jo perustettu ja elimme onnellista elämää omakotitalossamme. Ystävätäreni tuli uskoon ja pyysi minua lukemaan Raamattua ja tein työtä käskettyä ja  - tajusin äkkiä, että tää kaikki on niin totta!!!

Elämäni parhain asia: usko Jeesukseen ja kaikki, mitä sen myötä on elämääni tullut ... vastoinkäymisiä, sairautta, perheongelmia, menetyksiä, yksinäisyyttä ... Joka ainoassa asiassa olen kokenut suurta Jumalan läsnäoloa ja voimaa, joka on antanut toivoa, parantanut sisäisesti kaikista saamistani iskuista, vahvistanut ihmisenä, laittanut ihmiskunnan palapelin palikat kohdilleen ja antanut ymmärrystä toistenkin ihmisten elämän kuvioihin, ihmisyyteen yleensäkin. Ja kaiken tämän lisäksi suunnaton ilo siitä, että saan olla Jeesuksen sovitustyön tähden Jumalan lapsi ja suuresti rakastettu, eikä minulla ole pelkoa kuolemasta, ei vastoinkäymisistä, koska Iskä on aina mun kaa ja rakastaa ja auttaa! Itsetuntoni on parantunut, anteeksiantamiskykyni on vahvistunut, pahantekemisen ja koston haluja ei ole, voin rakastaa vihamiehiänikin.

Kuka voi sanoa, että ei ollut oikea valinta? !!

Nimimerkki: Ikionnellinen Taivaan Isin tyttö

Vierailija
14/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että tuuppa tuppaan, Jesse!

Vierailija
15/15 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä kävit jo, ei toiminut homma."