Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All inclusive-matkapaketti on ainoa järkevä tapa matkustaa

Vierailija
28.02.2019 |

Yleensä esim. noissa suomalaisten pitämissä ravintoloissa on ylikorkeat hinnat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikaisemmin aivan ehdottomasti All Inclusiveja vastaan. Nyt viime viikolla elämäni ensimmäistä kertaa lasten kanssa sellaisen reissun tein (mies ei saanut lomaa joten matkustin yksin kolmen lapsen kanssa). Täytyy myöntää, että olihan se helppoa. Jollakin kolmesta on nälkä tai jano vähän väliä, mutta se ei haitannut, kun allasbaarista tai rannan ravintolasta sai jokainen hakea jotain juuri silloin kun halusi. Jäätelöä, mehua ja limpsaa oppivat tilaamaan ihan itse ensimmäisen lomapäivän aikana.

Edelleenkään en haluaisi joka reissulla ottaa all inclusivea, mutta kun tarkoitus oli nimenomaan levätä ja nauttia allasalueesta, niin toimi tällä reissulla loistavasti. Ja vaikka se all inclusive olikin, niin kyllä me ainakin muutama kerta siltikin käytiin muualla syömässä. Tehtiin retki naapurikaupunkiin ja käytiin siellä ravintolassa syömässä. Eihän siihen all inclusiveen ole mikään pakko sitoutua niin, ettei KOSKAAN voi käydä muualla.

Vierailija
42/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ylenkatsonut AI-lomia. Sitten huomasin äkkilähdön Fuerteventuralle hotelliin, jonka hintaan kuului AI. Ruoka oli kyllä tosi hyvää ja mikä määrä hedelmiä ja kasviksia. Aamulla söin jugurtin(mysliä laitoin) lisäksi vain viipaloituja hedelmiä - mangoa, papaijaa, kiiviä, meloneja, sitruksia, avocadoa. Lounas skipattiin joka toinen päivä, kun käytiin bussilla sekä Rosariossa että Morro Jablessa, joissa söimme tapaksia ja kerran vuokrattiin auto, jolla kierrettiin saari.. Hotellin lounaalla söin keittoa ja kokosin salaatin ja jälkkäriksi jotoin jäkiruokaa. Illallisella oli mahtavien buffatarjottavien lisäksi paistopisteet, joissa voi valita lihan, kalan tai siipikarjan välillä. Ja ne jälkkärit!

En siis enää ihmettele, jos AI on suosittu. Täytyy vain valita hyvä hotelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tyttären kanssa matkustelussa on puolet huvista hyvien paikallisten ruokapaikkojen metsästäminen.

Tykätään soluttautua paikalliseen menoon emmekä pelkää vieraita tapoja. Panostetaan matkojen suunnitteluun mielellään mutta emme panikoidu jos suunnitelmat eivät toteudu. Seikkailumieltä löytyy.

All inclusive tulisi ehkä kuuloon jos matkustaisin monen pienen lapsen kanssa itsekseni.

Kerropas minulle, missä te matkustelette ja syötte?

Minä olen kiertänyt aikatavalla ja syönyt monissa paikoissa, mutta ihan tavallista ruokaa niissä on ollut ja rehellisesti sanoen, minua ketuttaa, kun miehelläni on tuo into kiertää ja kiertää, ja sitten syödään ihan normaalia ruokaa... kalliisti.

Minä en millään jaksaisi ranta- tai retkipäivä jälkeen lähteä mihinkään.

Vierailija
44/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää viettää koko loman samassa paikassa ja majapaikassa ja syödä joka päivä samoissa ravintoloissa. Me ei tykätä mutta joillekin sopii.

Voi tuota ylenkatsetta.

Kannattaa aina matkoilla varata hotelli, josta saa poistua vapaasti kaupungille, oli sitten kaikki sisältyy- tai ei sisälly -matka kyseessä.

Älkää nyt ihan tukehtuko ylemmyyteenne.

Vierailija
45/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä mitä tiedän!

Tytär halusi kerran kokea AI loman (yleensä auto-/lentomatka ja talo vuokralla 4 vkoa) joten lähdimme 2 vkoksi pari vuotta sitten. Hieno hotelli, kelvollinen huone, rantatuolit maksoi yllättäen erikseen, uima-allasalueet täynnä kakaroita ja tissuttelevia vanhempia, ravintoloissa täysi kaaos ja hirveä meteli. Ihan käsittämättömän kamalaa. 4 pv katseltiin sitä ja sen jälkeen loppuloma syötiin alueen ulkopuolella kylän ravintoloissa. Tuli kalliiksi mutta oli rauhallisempaa ja parempaa ruokaa. 

Meillä yleensä nautitaan tosi paljon uusista elämyksistä ja ruokapaikkojen etsimisestä - 80-250 km ravintolan perässä ei ole ollenkaan kummallista. Lapsetkin on siihen tottuneet ja nauttivat hyvästä ruuasta  (normilistalta, ei mitään lastenannoksia). Matkoilla mukana vuosien mittaan 1-3 lasta, 3kk ikäisestä alkaen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme