Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All inclusive-matkapaketti on ainoa järkevä tapa matkustaa

Vierailija
28.02.2019 |

Yleensä esim. noissa suomalaisten pitämissä ravintoloissa on ylikorkeat hinnat.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoille ja köyhille ehkä.

Vierailija
2/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa mennä suomalaisten pitämiin ravintoloihin, jos kyse ei siis ole kotimaan matkasta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä loppukeväästä matkalle Japaniin, Osaka ja Hiroshima on suunnitelmissa käydä katsastamassa. Mistä löytäisin hyvän ja edullisen all inclusive-matkan?

Vierailija
4/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheeni ei ole köyhä.

ap

Vierailija
5/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää viettää koko loman samassa paikassa ja majapaikassa ja syödä joka päivä samoissa ravintoloissa. Me ei tykätä mutta joillekin sopii.

Vierailija
6/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpsi.

Ruisleipää, lenkkimakkaraa ja hernekeittoa tarpeeksi mukaan, niin pärjää ulkoimaillakin ihan kotimaisella ruualla, eikä tarvi yrittääkään syödä mitään nilviäiskeittoa tai pääskysenpesiä.

Vierailija
7/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähdössä loppukeväästä matkalle Japaniin, Osaka ja Hiroshima on suunnitelmissa käydä katsastamassa. Mistä löytäisin hyvän ja edullisen all inclusive-matkan?

Kannattaa tiedustella matkatoimistoista.

ap

Vierailija
8/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa a. viettää koko loman yhdessä paikassa ja b. syödä koko loman samassa hotellissa? En minä. Ja kaikki ei myöskään valitse ravintoloita hinnan perusteella.

Vierailija
9/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa mennä suomalaisten pitämiin ravintoloihin, jos kyse ei siis ole kotimaan matkasta...?

lisään vielä, että mä itse olen niin kyllästynyt valmiisiin pakettimatkoihin ja turistirysiin. Nykyään varaan lennot ja hotellin erikseen, ja käyn paikallisten suosimissa ravintoloissa ja paikoissa. Jos haluaa matkustaa, pitäisi nimenomaan tutustua paikalliseen kulttuuriin, eikä vaan siihen, että pääset rannalle syömään suomalaista ruokaaa.

Toki siis kukin matkustaa miten haluaa, mutta itse ajattelen näin. :D

Vierailija
10/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen all inclusive minulle sopisi, kun olen lähdössä etelä-Amerikkaan kiertelemään? Ja mistä sieltä löytäisin suomalaisten pitämiä ravintoloita?

Vierailija
11/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
12/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa oltu ja ei kiitos enää! Omatoimimatka on meille sopivin tapa matkustaa, saa valita itselleen sopivat lennot, majoituksen ja ruokapaikat. Ei tarvitse myöskään elää kenenkään muun määrittelemien aikataulujen mukaan.

Vierailija
13/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta vaan sinne Porvoon all Inclusive hotelleihin, josta saat hernekeittoa ja uunimakkaraa.

Vierailija
14/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheeni ei ole köyhä.

ap

Silti teillä hinta ratkaisee? Lisäksi olette patalaiskoja läskejä juoppoja.

Vierailija
15/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tyttären kanssa matkustelussa on puolet huvista hyvien paikallisten ruokapaikkojen metsästäminen.

Tykätään soluttautua paikalliseen menoon emmekä pelkää vieraita tapoja. Panostetaan matkojen suunnitteluun mielellään mutta emme panikoidu jos suunnitelmat eivät toteudu. Seikkailumieltä löytyy.

All inclusive tulisi ehkä kuuloon jos matkustaisin monen pienen lapsen kanssa itsekseni.

Vierailija
16/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisin suomalaisten pitämissä ravintoloissa? Paras tapa matkustaa lapsiperheenä on asua itse varaamassaan huoneistohotellissa, jossa ei ole ravintolapalveluita, mutta on oma keittiö, jossa voi valmistaa ainakin aamu- ja iltapaloja ja jos tahtoo, niin ruokaakin. Näin jaksaa lähteä lasten kanssa liikenteeseen jo aamusta.

Lennot voi ostaa erikseen ja auton vuokrata. Kunkin päivän pääateria syödään päivän kohteessa. Olisi tylsää syödä aina samassa paikassa. Ei voisi myöskään suunnitella tutustumiskohteitaan sään mukaan. Jos päivän retki on jo tehty, niin voi käydä iltapäivällä lepäämässä huoneistossa ja lähteä lasten kanssa sen jälkeen joko uuteen kohteeseen tai viettämään iltaa ulos paikallisten kanssa.

Matkatoimiston palveluita ei aina tarvitse käyttää, kun voi suunnitella paremman ja joustavammat loman itse edullisemmin!

Vierailija
17/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Olemisen sietämätön keveys, kun ei tarvitse olla mitään mukana, kun menee rannalle tai altaalle. Käymme kyllä myös hotellin ulkopuolella syömässä jotain, ei se ole kiellettyä.

Vierailija
18/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkusta vaan sinne Porvoon all Inclusive hotelleihin, josta saat hernekeittoa ja uunimakkaraa.

En puhu nyt kotimaanmatkailusta

ap

Vierailija
19/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä saa palvelua suomen kielellä ja hygieniataso on parempi.

Vierailija
20/45 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu hyvin paljon siitä mitä haluaa matkalta, viikko paratiisissa, jossa ei tarvitse muuta kuin könytä aamiaiselle valmiiseen pöytään, uimarannalle, altaalle, kävelylle, valmiista pöydästä valita mitä syön, nukkua hyvässä sängyssä pitkät yöunet, lukea ehkä helposti sulavaa hömppää.

Taas jaksaa vuoden, kun työ vaatii ajattelua, järjestämistä, on stressaavaa, kiireistä. Vapaa-aika on lastenlasten varahoitoa, vanhojen vanhempien lääkäri käyntiä, kaupassa kuljetusta jne.

Toki välillä on kiva varata matka, jolla etsitään sitä autenttisuutta ja "sulaudutaan" paikalliseen elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi