Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovittiin miehen kanssa, että menemme naimisiin...

Vierailija
28.02.2019 |

Mies ei siis ole minua kosinut, mutta häistä on sovittu eli silloin olemme kihloissa. Minä haluaisin sen kihlasormuksen ja toki olisin toivonut oikeaa kosintaakin, mutta en viitsi niiden perään kysellä. Vieläköhän mies voisi kosia vaikka häistäkin on jo päätetty. Asia häiritsee minua, mutta en jotenkin pysty ottamaan asiaa esille "miksi sinä et kosi minua" tyylisesti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt ap. Mutta kosiminen tilanteessa, jossa jo ollaan kihloissa ja siis lupauduttu toiselle puolisoksi, on ihan hölmöä.

Miksi kukaan enää siinä vaiheessa rupeaisi kyselemään, että tuletko vaimokseni.

Jotkut kihloissa olevat ilmeisesti ihan vakavissaan odottavat uutta kosintaa siinä vaiheessa, kun aletaan suunnitella häitä.

Vierailija
22/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Niin kuin Tampereella sanotaan, son myähästä ny.

Kosiminen tapahtuu ensin, sitten sovitaan hääpäivästä ja muista naimisiinmenon käytännön asioista.

Nyt vaan reippaasti jatkat eteenpäin tyytyväisenä siitä, että sulla on mies, joka haluaa jakaa elämänsä sun kanssasi ja jonka kanssa sä haluat jakaa elämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sopi naimisiinmenosta miehensä kanssa, ja kertoi ajankohdan koska sopii kosia. Kosinnasta alkoi kuulemma kihlausaika :D

Haluatko todella tällaista ap?

Vierailija
24/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua enää mitään muodollista kosintaa kun häätkin on jo sovittu. Sen sormuksen kyllä haluaisin kihlauksen merkiksi.

AP

Vierailija
25/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovimme naimisiinmenosta arkisedti. Olemme nelikymppisiä. Tilasimme kihlasormukset netistä yhdessä. Viikkoa ennen häitä mies oli hankkinut kuohuviinipullon ja kosi romanttisesti ja ns virallisesti. Siitä jäi kiva muisto. Avaa siis suusi ap ja sano selkokielellä miehelle, että sellainen teko olisi ihanan romanttista ja ilahtuisit siitä. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita.

Vierailija
26/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan ole, mutta kun hän itse kertoi että kosia pitää ja jollain spesiaalilla tavalla. Siksi jotenkin odotin sitä kosintaa.

AP

Vierailija
27/27 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovimme naimisiinmenosta arkisedti. Olemme nelikymppisiä. Tilasimme kihlasormukset netistä yhdessä. Viikkoa ennen häitä mies oli hankkinut kuohuviinipullon ja kosi romanttisesti ja ns virallisesti. Siitä jäi kiva muisto. Avaa siis suusi ap ja sano selkokielellä miehelle, että sellainen teko olisi ihanan romanttista ja ilahtuisit siitä. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita.

Ok ymmärrän sun pointin. Mutta itselle olisi todella nöyryyttävää kerjätä kihloja tai aviota. Asuin vuosia miehen kanssa jonka kanssa heti oli puhe että avioon mennään, pienesti maistraatissa. Mies ei koskaan palannut asiaan. Kumpikin oltiin oltu aiemminkin aviossa. Alkoi ottaa pannuun koko asia pikkuhiljaa. Suhde kariutui myöhemmin omaan mahdottomuuteensa muista syistä mutta tuo jäi mieleeni.