Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko saada laihdutettua!

Vierailija
17.02.2013 |

Eli yritänpä taas aloittaa Painonvartijoiden pisteidenlaskun. Jos se vaikka jotain auttaisi. Huoh. Läski mikä läski. Nutriletit ei toimi, vatsa sekoaa täysin. Ruisleipää en voi syödä, hajuhaitat tappaa työkaverit. Kiloja on 30 liikaa, jos vaikka 10 saisi kesäksi pois niin kehtaisi näyttää naamansa ulkona vähemmissä kuin toppavaatteissa.

En ole koskaan ollut laiha, enkä oikein osaa laihduttaakaan. PV:ssä se onnistui jotenkuten, kaksi kertaa olen siellä pudottanut 15 kg, jotka aina tulleet takaisin. Ja nyt ei heitä edes ole enää, ei ryhmäpainetta auttamassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitn laihdutusetjun alempana, liity sinne! Tietoa löytyy, tsemmappaaj tarvitsen itsekin :)

Vierailija
2/5 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa Patrik Borgin kirjat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Vähähiilihydraattista ruokavaliota.. :) Laihtuu varmasti eikä tarvitse nähdä nälkää niinkuin painonvartijoissa.

Vierailija
4/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelmasi ei taida olla laihduttaminen vaan painon pitäminen alhaalla. Se ei oikein onnistu dieeteillä vaan pitäisi ruokavalio muokata sellaisekksi jolla jaksat olla lopun ikääsi ja silti voida&syödä hyvin.

Vierailija
5/5 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi vaikuttaisi viestisi perusteella olevan se, että et ole (koskaan?) osannut syödä oikein tai terveellisesti. Tyypillinen jojo-laihduttaja jolla on peruasiat ihan hukassa ja kunto huono.

Jos et itse osaa niin nyt sun pitäisi saada sen verran apua että osaisit vähähiilarisen ruokavalion perusteet ja sitten aloitat liikunnan (jumppaa, uintia, kävelyä) myöhemmin sitten jotakin rankempaa. Varmasti pääset tavoitteisiin, mutta en näe kyllä mitään järkeä siinä että jojoilet taas itsesi kesäksi 10 kg kevyemmäksi jollakin kidutusdietillä ja heti painot takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän