Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausviikkoja kasassa 34 ja jostain tuli hirveä ärsytys :(

Vierailija
17.02.2013 |

Olo on kuin ennen menkkoja pms-oireisella. Ärsyttää, raivostuttaa, itkettääkin. On mielitekoja, levoton olo, väsyttää samaan aikaan. Mielestäni olen tänään ihan hyvin syönyt, ulkoillut ja levännytkin. Raskaus on mennyt tosi hyvin eikä kipujakaan ole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, samoilla viikoilla. Helpotti kun vaan löhösin ja tein mitä huvitti, enkä edes yrittänyt tehdä töitä. Jotenkin vain antauduin raskaana olemiselle :)

Vierailija
2/2 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 07:30"]

Olo on kuin ennen menkkoja pms-oireisella. Ärsyttää, raivostuttaa, itkettääkin. On mielitekoja, levoton olo, väsyttää samaan aikaan. Mielestäni olen tänään ihan hyvin syönyt, ulkoillut ja levännytkin. Raskaus on mennyt tosi hyvin eikä kipujakaan ole.

[/quote]

mulla on ollut molemmissa raskauksissani juuri noilla viikoilla samanlaista. Ärsyttää, masentaa ja väsyttää, on sitten olo parantunut muutamaksi viikoksi, kunnes synnytyksen lähellä on alkanut taas väsyttää ja ärsyttää, kun liitoskivut yms. ovat tulleet kuvioihin. Ja välissä on saattanut olla ihmeellisiä energiapuuskia, jolloin on voinut tehdä miltei mitä vaan. On se raskaanaolo sellainen hormonimyrsky, että oksat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan