Kuinka monelle miehelle teillä on lapsia? Mulla kolmelle!
Kommentit (40)
Yhdelle, ja useampaa isää ei tule. Ei edes isäpuolia.
Kaksi lasta ja yksi isä. Erottiin kyllä kuopuksen ollessa pieni lasten isän kanssa. Nykyisen avomiehen kanssa meillä on yhteensä 5 lasta (miehellä 3 ja kaikki samalle naiselle) ja yksi lapsenlapsikin. Ei todellakaan ole käynyt mielessäkään tehdä lapsia miehen kanssa. 3/5 on jo aikuisia/täysi-ikäisiä.
Tekikö Junnu laulun ap:stä? Lyyli Leväperä muistaakseni.
Kaverilla kolme lasta, kaikilla eri isät. Sit se itkee ja ihmettee ettei kukaan mies huoli sitä tai jos huolii niin se päättyy siihen, kun kolme eri isää on jonossa hakemassa lapsiaan. Viimeisin 2 viikon mies lähti samalla oven avauksella, kun lasten isät eikä se äijä palannu enää koskaan.
Yhdelle. En ole enää lasteni isän kanssa vaan toisen miehen kanssa avioliitossa. Meille ei tule lapsia.
Samalle isälle ne kaikki on, ei paljoa kiinnosta jakaa tavaraa joka randomille kadunmiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta, yksi mies.
Ja kyllästynyt puolituttujen kysymyksiin onko kaikilla lapsillani sama isä, en ikinä kehtaisi kysyä sellaista keneltäkään.
Onpa tökeröä ja huonoa käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Viis lasta kolmen naisen kanssa. Vaimo tietää yhdestä.
Moi Hallis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta, yksi mies.
Ja kyllästynyt puolituttujen kysymyksiin onko kaikilla lapsillani sama isä, en ikinä kehtaisi kysyä sellaista keneltäkään.Juu, meiltä kysyttiin neuvolassa onko kaikki yhteisiä lapsia. Ja kaikilla meillä vielä sama sukunimi. Aika epätavallista varmaan että toisen miehen lapset ottaa uuden isän sukunimen. Ja eikö sieltä pitäis ihan koneelta näkyä että avioliitossa syntyneet. Eikä kukaan lapsista ole esim. tummaihoinen ja muut vaaleita. Röyhkeää, sanon minä.
Ei tämä kerro teistä, vaan tästä (ankeasta) ajasta.
Onkohan muissa maissa tällainen ristiin rastiin sikiäminen ja uusperhesekoilu yhtä yleistä kuin Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta, yksi mies.
Ja kyllästynyt puolituttujen kysymyksiin onko kaikilla lapsillani sama isä, en ikinä kehtaisi kysyä sellaista keneltäkään.Juu, meiltä kysyttiin neuvolassa onko kaikki yhteisiä lapsia. Ja kaikilla meillä vielä sama sukunimi. Aika epätavallista varmaan että toisen miehen lapset ottaa uuden isän sukunimen. Ja eikö sieltä pitäis ihan koneelta näkyä että avioliitossa syntyneet. Eikä kukaan lapsista ole esim. tummaihoinen ja muut vaaleita. Röyhkeää, sanon minä.
Tähän voi kyllä olla järkisyitä, jos neuvolassa kysytään. Esim perinnöllisiä seikkoja. Joskus kannattaa miettiä asioita järjellä eikä aina syöksyä siihen mielenpahoittamisvaiheeseen.
Anopilla 3 poikaa 3 miehen kanssa. Yksi mies kuoli, toinen katosi, kolmas pysyi mukana juopotellen ja mukiloiden. Onnellista uusperhe-elämää, varsinkin lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta, yksi mies.
Ja kyllästynyt puolituttujen kysymyksiin onko kaikilla lapsillani sama isä, en ikinä kehtaisi kysyä sellaista keneltäkään.
Mä olen tätä kanssa ihmetellyt. Multa kysellään vähän väliä, että onko kaikilla sama isä. Tai joskus jopa oletetaan, että on eri isä. Minulla on neljä lasta: 17- ja 15-vuotiaat ja 4- ja 2-vuotiaat. Mutta ihan ton saman miehen kanssa ollaan naimisissa koko aika (kesällä tulee 20. hääpäivä)
Oletko ap tyytyväinen ja onnellinen valintojesi kanssa? Ovatko lapset onnellisia? Muulla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta, yksi mies.
Minullekin tuli näitä tyrmistyttäviä kysymyksiä nuorena neljän lapsen äitinä. Tuolloin olin hyväkäytöksinen ja kohtelias, enkä osannut antaa takaisin samalla mitalla. - Nyt isoäiti-vaiheessa osaisin jo vastata yhtä "ystävällisellä" vastakysymyksellä :D (Esim. "onko tämä se sama mies, jota tapailit kun viimeksi nähtiin" -tyyliin...)
Vanhin lähes 30v ja hänen isä kuollut. Sitten on kaksi joilla sama isä,joka tosin välinpitämätön ollut aina. Sitten kuopus jolla todella iso ikäero aikuisiin sisaruksiinsa. Ja huom olem työelämässä,hyvin toimeentuleva. Että ei kait tässä 🏆
=Vierailija]Samalle isälle ne kaikki on, ei paljoa kiinnosta jakaa tavaraa joka randomille kadunmiehelle.[/quote]
Vai randomille😄😄😄😄Kyllä mä ainakin olen tuntenut lasten isät ennen kuin jakanut tavaraa. Jaa sinä vaan omalle ukollesi,joka saattaa salaa pettää.
Onko tuommoinen muka leuhkimisen aihe? Itselläni on kaksi lasta yhden ja saman miehen kanssa joka on aviomieheni.
Yksi mies, kolme lasta, neljästä lapsesta ollaan puhuttu.
En henk.koht. tiedä ketään, jolla olisi lapsia useamman kuin kahden miehen kanssa, mutta voihan joku ihan vastuullinenkin nainen saada esikoisen nuorena, erota kerran, perustaa uusperheen, jäädä leskeksi ja yrittää vielä kolmannen kerran. Tarkoitan, ettei lapsiluvusta voi päätellä naisen suhdehistoriaa kovinkaan varmasti.