Kuinka monia lisävalmisteita syöt?
Itse lähinnä syön kalanöljykapseleita... Ihan hyvin olen porskuttanut näin.
Joskus maitohappobakteereja.
Muu ruoasta!
Teillä?
Kommentit (27)
Aika monia syön. En nyt viitsi kertoa mitä. En ole nyt sillä tuulella että jaksaisin väitellä kenenkään kanssa niiden tarpeellisuudesta. Sori.
Omega-3, d-vitamiini, vihreä tee -uute, kurkumiini, sinkki, magnesium, kalsium, c-vitamiini, b-vitamiini complex 50mg, e-vitamiini... Taitaapi olla kaikki tossa.
D-vitamiinia sairauden hoitoon. Rautakuurilla olen ollut usein.
Vierailija kirjoitti:
Omega-3, d-vitamiini, vihreä tee -uute, kurkumiini, sinkki, magnesium, kalsium, c-vitamiini, b-vitamiini complex 50mg, e-vitamiini... Taitaapi olla kaikki tossa.
Huhhuh! Toivottavasti tuo näkyy terveydentilassa positiivisesti.
Magnesium, D-vitamiini, C-vitamiini ja multivitamiini tällä hetkellä.
Miksi C-vitamiini pitäisi saada purkista..?
En mitään. Ei köyhällä ole moisiin varaa! :D Tai voi toki jollain toisella ollakin, mut mulla ei :D
B12 vitamiini ja aina kun raskain ostaa niin Mivitotal.
Todellakin kannattaa syödä mahdollisimman montaa, ei oo mahdollista saada kaikkia vitamiineja ja hivenaineita normiruokavaliosta. Suuri osa vitamiineista on vesiliukoisia, ja rasvaliukoisiakin hyvin vaikea saada liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kannattaa syödä mahdollisimman montaa, ei oo mahdollista saada kaikkia vitamiineja ja hivenaineita normiruokavaliosta. Suuri osa vitamiineista on vesiliukoisia, ja rasvaliukoisiakin hyvin vaikea saada liikaa.
Valmisteet imeytyy huonommin kuin ruoasta saatu. Miksei ruokavaliota voi yrittää laittaa siihen kuosiin, että saa sieltä tärkeimmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmisteet imeytyy huonommin kuin ruoasta saatu. Miksei ruokavaliota voi yrittää laittaa siihen kuosiin, että saa sieltä tärkeimmät?
Pääpiirteittäin onkin, mut ei noista lisäravinteista haittaakaan ole, jos ostaa ne apteekista.
Smoothieen menee ainakin: nokkonen, ohranoras, spirulina, maca, vihreä tee, l-glutamiini ja joskus tribulus. Kasvatan itse myös versoja.
Aamunapit: biotiini + mct, rauta+c, d-vitamiini, kalaöljy, helokkiöljy.
Päivällä joskus kromia ja glucomannaania.
Illalla magnesium, b-vitamiini, 5htp ja melatoniini.
Niinä päivinä kun on kovemmat treenit niin BCAA palautumiseen. Cayennea ja kurkumaa pitäisi hommata.
Jotain kyllä unohtui nyt.
C ,b-vitaa,d3 50 migrog, foligren.joka toinen paivä kalaöljykapseleita ja k2 45 migrog.,,, mut ensyö säännöllisesti,vaan sillai sopivan huolimattomasti ,tyyliin kun syön lohta 2x vk ,en silloin ota d tai kalaöljykaps.
Olen 73v ja voin erinomaisesti,lenkkeilen ,käyn salilla jne tyytyväinen elämään....syd tauti on ,siis sukurasite, muttei vaivoja.( tietty siihen määrätyt lääkkeet)
Ulosmennessä multisport-monivitamiini, D3-vitamiini 1000 ja kalsium 500, joskus hamppuöljy tai pellavaöljy, satunnaisesti B12 tai B complex, foolihappo, nivelille MSM, varalla c-vitamiini ja sinkkivalmiste sekä magnesium.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääpiirteittäin onkin, mut ei noista lisäravinteista haittaakaan ole, jos ostaa ne apteekista.
En luottaisi täysin apteekin valmisteisiin... aikamoista höttöä ja huuhaata osa tuotteista jopa siellä.
Vihreä tee uute voi aiheuttaa vakavia maksavaurioita. Kannattaa se tee juoda ja saada hyödyt siitä. Jostain syystä kapselista tai tableteista otetut teen hyödyt aiheuttavat näitä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Smoothieen menee ainakin: nokkonen, ohranoras, spirulina, maca, vihreä tee, l-glutamiini ja joskus tribulus. Kasvatan itse myös versoja.
Niinä päivinä kun on kovemmat treenit niin BCAA palautumiseen. Cayennea ja kurkumaa pitäisi hommata.Jotain kyllä unohtui nyt.
Sellaista se on, kun nuppi menee sekaisin ja muisti heikkenee, kun käyttää lääkeaineita väärin.
Vierailija kirjoitti:
Niinä päivinä kun on kovemmat treenit niin BCAA palautumiseen. Cayennea ja kurkumaa pitäisi hommata.Jotain kyllä unohtui nyt.
Onko macasta oikeasti hyötyä? Mulla aiheuttaa vaan vatsanväänteitä vaikka ottaisi sitä vatsaystävällistä :(
Tällä hetkellä vain multivitaa.
Normaalisti myös omega3 ja berocca.