Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä palsta on vaikeasti saavutettavissa

Vierailija
17.02.2013 |

Enää ei pääse mun Macilta ollenkaan. Myöskään Explorer ei löydä sivustoa. Minulla toimii lapsen koneen Firefox:-). No jääpähän tosi vähille käynnit, aika ajää muuhun. Eilen pystyi lukemaan Maciltä, mutta en voinut vastata..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilen illalla ei pystynyt kirjoittamaan ajoittaan ollenkaan. Ja haku ei toimi.

Koodarit hommiin ja korjaamaan viat!

Vierailija
2/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 01:18"]

Enää ei pääse mun Macilta ollenkaan. Myöskään Explorer ei löydä sivustoa. Minulla toimii lapsen koneen Firefox:-). No jääpähän tosi vähille käynnit, aika ajää muuhun. Eilen pystyi lukemaan Maciltä, mutta en voinut vastata..

[/quote]

Ja jos Firefoxiin laittaa estot päälle, ei sivu lataudu lainkaan. Eli on pakko hyväksyä erilaiset mainosevästeet, jotta sivulla voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en päässyt firefoxilla! ja täällä näkyy nyt kaikki miljoonat mainokset ei jaksa hakea mistään mainoksen poistajaaa!

Miksei voida tehdä ensin valmiiksi ja sitten vasta ottaa käyttöön? aina sama juttu

Vierailija
4/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jouduin kaivamaan Internet Explorerin naftaliinista, kun Firefoxilla sivu ei lataudu lainkaan ja Chromella eivät avaudu viestit (ainoastaan etusivu), väittää vain, että "Bad request".

Kyllä on näköjään palstariippuvuus äitynyt pahaksi...

Vierailija
5/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas Internet Explorer ei löydä tätä. Eikä Macilla enää pääse ollenkaan. Ja muutenkin toimii miten toimii. No entinenkään ei ollut luotettava, tämä uusi on vain raivostuttava. mutta toisaalta, positiivisesti ajatellen olen jo ollut päiviä käymättä täällä. Se on loistava suoritus liki 13 vanhalle palstavahverolle:-)

Vierailija
6/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen täällä koko ajan Firefoxilla, Adblockin kanssa joten mainoksetkaan ei näy. Hyvin on toiminut, ainoastaan viestien kirjoittaminen tökkii koska ei usein hyväksy varmennetta ensimmäisellä kerralla vaikka se olisi oikein

Vierailija
7/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FF:llä pitää poistaa evästeet taas jälleen kerran. Adblock ei haittaa.

Vierailija
8/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan hyväksy varmennetta ekalla kerralla, vasta toinen tai kolmas tai neljäs menee läpi. Tänään sentään Firefoxilla saan sivut auki, eilen ei toiminut minkään ohjelman kautta. Ja niin näpsäköitä kommentteja kun mulla olis ollut sanottavana...

Vierailija
9/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi firefoxilla, vaikka mitä yritän, ei myöskään chromella, mutta ie:lla toimii. Eilen toimi vielä oikein hyvin firefoxilla. Tyhmäksi mennyt nyt, jos joutuu eri selaimen ottamaan tätä varten, eli siis loppuu täällä käynti.

Vierailija
10/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Firefox OK (paitsi varmenteen kanssa on ongelmia välillä, meneeköhän nyt toisella yrityksellä).

Lisäosina Adblock plus ja Flashblock. Adblocissa hittejä näyttää tulevan näille blokatuille osoitteille

atemda.com

doubleclick.net

adserver.adtech.de

||twitter.com^
||code2.adtlgc.com/js/*
||facebook.com/plugins/*

Vierailija
11/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon surffannut koko ajan Operalla, ei ole ollut mitään ongelmaa sen kanssa täällä sivustolla. 

Vierailija
12/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 06:43"]

Täällä Firefox OK (paitsi varmenteen kanssa on ongelmia välillä, meneeköhän nyt toisella yrityksellä).

Lisäosina Adblock plus ja Flashblock. Adblocissa hittejä näyttää tulevan näille blokatuille osoitteille

atemda.com

doubleclick.net

adserver.adtech.de

||twitter.com^
||code2.adtlgc.com/js/*
||facebook.com/plugins/*[/quote]

Korjaan: doubleclick.net ei saakaan hittejä. Nuo muut kyllä. Eilen tuli myös osoitteella admp-tc.sanoma.fi

Vierailija
13/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonella palstan selailu on tosi raivostuttavaa ja epäkäytännöllistä. En tajua tämän uudistuksen ideaa.. Ja mua harmittaa jopa se, kun nimipäiväsankarit eivät näy enää tuossa ylhäällä.. Ne näki siitä aina niin näppärästi. 

Olis kyllä kiinnostavaa saada jotain käyttötilastoja ennen ja jälkeen muutoksen. Mun henk. koht. tilastot on tyyliin: käyttöasteen muutos - 80 %. 

Vierailija
14/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 08:11"]

iPhonella palstan selailu on tosi raivostuttavaa ja epäkäytännöllistä. En tajua tämän uudistuksen ideaa.. Ja mua harmittaa jopa se, kun nimipäiväsankarit eivät näy enää tuossa ylhäällä.. Ne näki siitä aina niin näppärästi. 

Olis kyllä kiinnostavaa saada jotain käyttötilastoja ennen ja jälkeen muutoksen. Mun henk. koht. tilastot on tyyliin: käyttöasteen muutos - 80 %. 

[/quote]

Et ole ainoa. Ja näyttää muutenkin palsta etusivun perusteella olevan tavanomaista hiljaisempi.

Olisi kiva kuulla ylläpidolta kommenttia.

Vierailija
15/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 04:41"]

Mulla taas Internet Explorer ei löydä tätä. Eikä Macilla enää pääse ollenkaan. Ja muutenkin toimii miten toimii. No entinenkään ei ollut luotettava, tämä uusi on vain raivostuttava. mutta toisaalta, positiivisesti ajatellen olen jo ollut päiviä käymättä täällä. Se on loistava suoritus liki 13 vanhalle palstavahverolle:-)

[/quote]

Ihan sama!

Vierailija
16/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen explorerilla  nyt ja firefoxillakin pääsin, jopa sellaisella vanhalla känkkäränkkä.koneella,jossa vista- käyttis. Tänään päivällä, kun tänne tällä exlplorerilla yritin, ei  meinannut onnistua millään.

Vierailija
17/17 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi jo myöntää, että meni syteen ja saveen ja palata takaisin entiseen, sata kertaa parempaan?