uudessa suhteessa ja kihloissa? Ketään suht tuoretta paria linjoilla..
itselläni on kaukosuhde Helsingissä asuvaan mieheen.Hän on varattu ja perheellinen mutta eroamassa perheestään tämän kevään aikana.Ollaan siis salarakkaita toisillemme.Ikäeroa on yli 15vuotta mutta haluan ehdottomasti juuri tämän "erkin" itselleni koska hän on niin ihana ja just oikealla alalla,itse asiassa pystymme auttamaan toisiamme niin ammitillisesti kuin henkisesti.Mies on elänyt alistuneesti kotirouvansa varjossa vuosikaudet ja nainen ei ole antanut tyydystä esim suihinottoa miehelleen ollenkaan kuin suhteen alkuaikoina.Itse olen myös eronnut ja yh-äiti.Olin vannonut etten itse tekisi kuten minulle tehtiin,mutta kummasti kohtalo päätti toisin.Aune
Kommentit (8)
Sulle Aune,kyllä.Et tee väärin vaikka saat miehen jättämään perheensä.Hyödyt hänestä ja paljon.Tuollainen reppana mies antaa itseään nuoremmalle naiselle tietämättään paljon mitä nuoret kundit ei osaisi antaa,timantteja,kalliita alusvaatteita,rahaa harrastuksiin,kalliita hoteliliöitä,pyydät vaihtamaan kalliiseen uuteen autoon ja haukut miehen lapset sitten täysin ja ripustaudut mieheen ja tekeydyt hänen tyttärekseen ja istut polvelle keinumaan.Tuollaisia vanhempia miehiä on helppo ihan tissin vilautuksella huijata ostamaan ruokaostokset kaupasta.Mekin tavattiin mun erkin kanssa Lidlin kassalla neljä vuotta sitten ja vaihdettiin numeroita.
Juu.Vanhemmat miehet pitää nuoria tyttöjä hyvin viattomina ja varsinkin jos olet vaalea pitkätukkainen ihan nätti nöpönenä solakalla vartalolla ja pystyillä nänneillä,niin kyllä mies lähtee matkaan.Kuka sellaista rääväsuista ämmää kotopuolessa kaipaa huutamassa et vie Jaakko roskat ja koira ulos!
Meillä aikalailla sama tilanne, mutta olemme "seurustellet" jo viitisen vuotta, mutta en silti tiedä haluanko hypätä vielä uuteen ja ikäeron takia aika vaativaan suhteeseen. Mies 56 ja itse 41v. Ja, meilläkin se tilanne et miehen piti erota jo ajat sitten, mutta ehkä minun epäröintini on vaan viivyttänyt ja viivyttänyt eroa...onneksi en sillon heti 6kk jälken suostunut, kun hän olisi ottanut minut ja lapseni matkaan ja oltaisiin muutettu n. 300km päähän nykyisestä asuinseudustamme (vaikka asumme eri paikkakunnilla). Eli mieti vielä, kyllä se arki uuteenkin suhteeseen astuu ja minä näin esim. jo vkon ulkomaanreissun aikana ne piirteet jotka suunnattomasti ärsyttivät ja niistä en olisi oikeastaan tiennyt ennen yhdessä "asumista"...kuten lattialla lojuvat vaatteet, tiskaamattomat astiat, kitinä pinenestäkin kivusta jne....Eli HARKITSE! Ja älä ainakaan noita puheita vaimon seksittömyydestä usko, seksiä heillä on mutta tylsää niinkuin kaikissa pidemmissä suhteissa.
Jos tulee ongelmia,niin pidä mykkäkoulua erkille,niin tulee rukoilemaan ovesi taakse,että lupaan mennä kanssasi naimisiin!Ne eivät enää kestä jättämistä mitenkään,pihtaat seksissä mennen tullen ja vaadit kaikenlaista ylimääräistä.Sitten kun mies on koukussa ja saatu muuttamaan vaimon luota veks,voit rauhassa lopettaa ulkonäköön satsaamisen ja alkaa vaatia lapsia.Kun mies vanhenee,aloitat itse salasuhteen toiseen nuorempaan ukkoon ja näin oma seksielämäsi pysyy kunnossa.Mies on silloin niin vanha ettei edes tajua että petät häntä ja jos tajuaa,voi saada sydärin ja kuolla ja sehän on leikin tarkoitus.Hyväksikäyttö kunniaan!
Niin unohdin mainita tosiaan että ollaan lääkäreitä molemmat.T:ap
Hmmmm...mtenkähän oleellista tuo parisuhteen kannalta on? Oleellisempaa on että kuinka kauan suhteenne on jatkuneet ja onko molemmat täysin tyytyväisiä tilanteeseen /toisiinsa.
se 3. ja molemmat on toimitusjohtajia (tosin en tiedä mihin vaikuttaa, muuhun kuin siihen että ymmärretään toistemme työstä stressiä, mutta niin voisi tehdä jonkuntoisenkin tehtävän edustjan kanssa!!)
Lol. Usko vaan. Kyllähän se toki varmasti juu eroaa keväällä.
VOI JEESUSSAATANA MIKSEI VARMENNE TOIMI
Sulle Aune,kyllä.Et tee väärin vaikka saat miehen jättämään perheensä.Hyödyt hänestä ja paljon.Tuollainen reppana mies antaa itseään nuoremmalle naiselle tietämättään paljon mitä nuoret kundit ei osaisi antaa,timantteja,kalliita alusvaatteita,rahaa harrastuksiin,kalliita hoteliliöitä,pyydät vaihtamaan kalliiseen uuteen autoon ja haukut miehen lapset sitten täysin ja ripustaudut mieheen ja tekeydyt hänen tyttärekseen ja istut polvelle keinumaan.Tuollaisia vanhempia miehiä on helppo ihan tissin vilautuksella huijata ostamaan ruokaostokset kaupasta.Mekin tavattiin mun erkin kanssa Lidlin kassalla neljä vuotta sitten ja vaihdettiin numeroita.