Kun tuon uuden naisen kotiin laitan aina soimaan Kikan "Nyt syöksyy sukkula Venukseen". Hienovarainen vihjaus että petipuuhat kiinnostaa.
Kommentit (41)
Osta Isojen Poikien Lauluja niin voit soitella niitä.
Taitaa kuitenkin siellä kaikua - Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy . ja pikkujalka pilkistää.
Yäh, tappaisi kyllä kaiken mahdollisen mielenkiinnon...
Tämä soi ABC:llä aina kun käyn siellä :D
Ei ihmekään, että joudut aina etsimään uuden naisen.
Haaveissa vainko oot mun. Kaikki turhat haaveet.
Riki Sorsa
Tai vaikka maailman masentavin biisi Haaveet kaatuu.
Näin äitisi Prismassa.
Tuli juttua sinusta. Voivotteli kun olet niin saamaton ja onneton työtön nahjus.
Ja hän joutui Taas käymään puolestasi kaupassa. Saarioisten pitsaa, maksalaatikkoa ja 3 laatikkoa punaista kolmosolutta.
Kun mä tuon uuden miehen kotiin, mä laitan soimaan Tarotin "I Rule" -biisin. Tuleepahan kertaheitoilla selväksi, että mun tupa, mun lupa.
Enemmän potkua kyllä olisi Turmion Kätilöiden coverissa (tehneet sen englanniksi nimellä "Shuttle to Venus"). Lähtisivät varmasti kunnon seksisessiot käyntiin.
Itselläni soi Matti Nykäsen V-tyyli ja aina natsaa!
Vierailija kirjoitti:
Yes!
Sinä se osaat olla aina yhtä hienovarainen.
Uskon, että ne uudet naisesikin osaavat arvostaan noin charmanttia hienovaraisuutta.
Minä kun saan raahattua miehen kämpilleni, niin laitan aina tämän biisin soimaan: https://www.youtube.com/watch?v=SQn_2XBFYCo
Toivottavasti ymmärtävät hienovaraisen vihjaukseni.
t: Aino Akti
Älkääs nyt. Kaveri puhuu futuurissa eli suunnittelee vasta ehkä tulevia treffejään. Saattaa tosin suunnitteluksi jäädäkin.
Saapa nähdä soiko tänään taas Kikka kajareista tänä iltana. Täällä ollaan taas lähdössä vähän jallittamaan naikkosia.
Itse laitan soimaan yksi totuus - laita banaani mun pakoputkeen69
Titanic on miehekäs kappale, nainen virittyy hyvin antoisaksi