Etsin pk-seudun itsensä luusereiksi tuntevia. Mistä löydän teidät?
Keksittäisiin jotain repäisevää, muutettaisiin joku suunta ja muodostaisimme "VOIMAN".
Missä sä oot?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 08:30"]
Olen kotona.
[/quote]
Kotona kans.
täällä mä istun yksin kotona, nuorituurijuoppo mies on ties missä ja itse haaveilen kotona ihanasta raittiista suhteesta ja lapsista.. etsitään mulle mies
Mä kans. Me ollaan voimavara. Mitä me voitaisiin tehdä? Ensiks meidän tarttis todellakin näyttää, että me olemme olemassa!
Voitaisiinko hyödyntää nettiä ja millä kaikenlaisilla tavoilla?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 08:33"]
Mä kans. Me ollaan voimavara. Mitä me voitaisiin tehdä? Ensiks meidän tarttis todellakin näyttää, että me olemme olemassa!
Voitaisiinko hyödyntää nettiä ja millä kaikenlaisilla tavoilla?
[/quote]
Mä meinasin irtisanoutua. Sairastuin ja kaikki työpaikalla luulee että oon vaan "saikulla". Vituttaa, siellä on jo ihan selän takana jauhettu kaikkea paskaa musta. En jaksa, raskasta mennä sinne kun tietää ton.
Täällä kanssa yksi luuseri Helsingistä. Yksin kotona olen kuten aina kun en ole töissä.
Mutta eihän me enää sitten oltais luusereita, jos me keksittäis jotain repäisevää. En tuu mukaan tollaseen juttuun, sorry.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 08:37"]
Täällä kanssa yksi luuseri Helsingistä. Yksin kotona olen kuten aina kun en ole töissä.
[/quote]
JOo itsekkään en ole ollut moneen viikkoon missään, paitsi töissä. ja mies tulee joka viikonloppu kaatokännissä kotiin... ja minä luuserii höösään ja rauhoittelen ettei tavarat mene rikki kotona.. Voisin olla fiksu ja heittää ukon pihalle... mitä teen myötäilen ja autan häntä peittelemään juomista. oksettavaa. miksei mulla ole selkärankaa.. ja olen tuo aikaisempi kirjoittaja
"Neloselle"! Etsikää mulle mies! Kuule mielellämme sen tekisimme, mutta se on vaikeampaa kuin moni saattaa kuvitellakaan. Sen miehen on pakko tulla ihan itsestään, jos on tullakseen. Ei sitä voi sulle oikein alkaa etsiä.
Mutta siinäpä se. Mulle avautui tänään TAAS KERRAN, että tämä maamme on niin, niin täynnä meitä - kaiken maailman luusereita, jotka eivät tunnu kelpaavan kenellekään eikä mihinkään. Siinä syy miksi aloin kerätä tätä listaa. Olin ihanan lökäpöksyn kanssa pitkällä metsäkävelyllä ja siinä vasta ihana mies, mutta tajuan kyllä, että kukaan ei häntäkään halua. Eikä minua.
Meidän siis täytyy keksiä jotain ihan uutta - sellaista jota kukaan ei ole voinut kuvitella edes pongahtavan pinnalle tässä maassa. Tämä on jotain paljon enemmän kuin Timon JYTKY. Mutta tämä kaikki vielä vasta muhii. Eräänä päivänä ME näytetään.
Pitäkääs tämä ketju hengissä... nyt tarvitaan muitakin suorasanaisia miehiä kuin Timo ja tarvitaan muita suorasanaisia naisiakin. KAIKKI NYT PUHUMAAN SUORAAN JA SANOMAAN SUORAT SANAT TÄSSÄ MAAILMASSA.
Olen kotona.