Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisinkö aivokirurgin kanssa treffeille?

Vierailija
27.02.2019 |

Ihan vaan kokemuksesta, olemme matchanneet tinderissä. Enpä ole ennen puhunut aivokirurgin kanssa edes chatissa. :D Hän on oikeasti neurokirurgi, selvittelin vähän asioita, en anna yksityiskohtia, ettei hlöä voi tunnistaa, mutta en juuri ole hänestä kiinnostunut.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa mennä. Hukkaat vaan etenkin sen miehen aikaa kun ei se tuollaisesta tyhmyristä kiinnostu tosissaan.

Vierailija
22/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun koulutus on? 

Olen elämämkoululainen. t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tällaista pitää täällä kysellä. Mene jos kiinnostaa, jos ei, älä mene. Simple. Onko aivokirurgi on tuttavapiirissäsi todella niin erikoinen otus ja iso ihme että sitä pitää erikseen lähteä katsomaan? Eikö sulla oikeasti ole koulutettuja tuttuja? Äläkä hirveästi järkyty mutta Fb:a, Ig:a yms. ei ole rajattu lääkäreiltä pois, ihan normaalia että niitä tietoja löytyy. Jos päädyt treffeille ja olet se oma itsesi mitä täällä esität niin helposti pääset kirurgista eroon kun se huomaa kuinka yksinkertainen olet.

On mun veli mm. dippainssi ja pari muutakin sukulaista. Mutta aivokirurgi on kyllä mun mittapuulla nähtävyys. :D Oon itekin korkeakoulussa.

Tuolla aivokapasiteetilla nolaat vain itsesi, jos treffeille päädyt.

Vierailija
24/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tällaista pitää täällä kysellä. Mene jos kiinnostaa, jos ei, älä mene. Simple. Onko aivokirurgi on tuttavapiirissäsi todella niin erikoinen otus ja iso ihme että sitä pitää erikseen lähteä katsomaan? Eikö sulla oikeasti ole koulutettuja tuttuja? Äläkä hirveästi järkyty mutta Fb:a, Ig:a yms. ei ole rajattu lääkäreiltä pois, ihan normaalia että niitä tietoja löytyy. Jos päädyt treffeille ja olet se oma itsesi mitä täällä esität niin helposti pääset kirurgista eroon kun se huomaa kuinka yksinkertainen olet.

On mun veli mm. dippainssi ja pari muutakin sukulaista. Mutta aivokirurgi on kyllä mun mittapuulla nähtävyys. :D Oon itekin korkeakoulussa.

Tuolla aivokapasiteetilla nolaat vain itsesi, jos treffeille päädyt.

Ootte vaan kateellisia. ;D

Vierailija
25/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kannattaa mennä. Hukkaat vaan etenkin sen miehen aikaa kun ei se tuollaisesta tyhmyristä kiinnostu tosissaan.

Ei se ole sanottua, ettei kiinnostuisi. Ap nimittäin lienee aika vetävä mimmi, koska on saanut treffikutsun vaikka tästä ketjusta päätellen ei ainakaan laatikon terävin veitsi ole.

Vierailija
26/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä edes ajattelet meneväsi treffeille, jos ei oikeasti kiinnosta. Ammatin ja oletetun varallisuuden takia? Toivottavasti mies saa jotain kautta tietää, että ainut mikä hänessä sinua kiinnostaa on raha ja toivottavasti löytää itselleen paremman kumppanin.

Juttu on oikeasti tosi. Ei mua hänessä raha kiinnosta, toi ammatti ja älykkyys kyllä kiinnostaa. 

Älyykkkäästäkin ihmisestä voi tulla hullu. Onko hulllluus lopulta sitä että nippelitjanapppelit alkavat mennä sekaisin päääkopassssa.

Vierailija
27/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään aivokirurgia ei ole olemassakaan. Se on NEUROkirurgi. Erikoisala joka kattaa paljon muutakin kuin aivot.

Vierailija
28/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en menis lääkärin kanssa treffeille ikinä. Ne on niin sekaisin osa ainakin helsingissä, että menevät naimisiin niin monta kertaa. Viidenkympin jälkeen vaihtavat vielä pari kertaa perhettä, erityisesti miehet. En suosittele. Juokse.

Vierailija
29/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsuuden perhetutuissa on kaksi neurokirurgia. Ihan tavallisia ihmisiä, eivät muuten mitenkään erityisen älykkäitä, omalla alallaan hyviä toki!

PS. Sanotaan että kirurgit ovat erikoisia, eivätkä niitä halutuimpia lääkäreiden monenkirjavasta joukosta. Lääkäreiden palkatkaan eivät mitään ihan huikeita ole, parempituloisiakin löytyy.

Mutta toivottavasti mies on ihana!

Vierailija
30/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurokirurgit ovat työhulluja. Kakkoseksi jäät aina hänen työlleen. Nähty on.

Vierailija
31/31 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varma turn off kyllä.

Palomies, poliisi tai raksamies olisi parempi.